Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 17:56 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Vurdér DDC

Vurdér lige www.amore.dk/ddc :-)
Avatar billede krasmulu Nybegynder
29. november 2001 - 18:01 #1
Kan godt lide siden...Den er nem og overskuelig og i behagelige farver.
Der er dog en ting jeg ikke helt er med på. Hvorfor kalde den et engelsk navn (The Donald Duck Club), når sidens tekst er skrevet på dansk??
Avatar billede cliecard Nybegynder
29. november 2001 - 18:03 #2
Jeg kan ikke lide farven! Det minder om en vin-side. Find nogle lysere farver, og sæt evt. noget borders på, ligesom her på Eksperten?

/Cliecard
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 18:03 #3
Krasmulu : Det er faktisk fordi at siden skal foregå i flere visioner, altså en på dansk, en på Engelsk, og nogle flere sprog :-)
Avatar billede razmataz Nybegynder
29. november 2001 - 18:05 #4
fint layout og gode farver... pænt og overskueligt og så passer det godt sammen med indholdet.
Avatar billede particle Nybegynder
29. november 2001 - 18:07 #5
de farver må du have fundet på, samtidig med at du fik banket dit hoved mod bordet. de passer slet ikke til emnet, og de passer heller ikke sammen. kan ikke lide din mouseovers farver. evt. en gul og rød, eller sådan noget.
Avatar billede particle Nybegynder
29. november 2001 - 18:07 #6
og kan heller ikke lide de andre farver. de er lige så smagsløse som dem på skolestof.dk eller activeserverpages.dk
Avatar billede webwizard Nybegynder
29. november 2001 - 18:12 #7
Avatar billede cliecard Nybegynder
29. november 2001 - 18:21 #8
Nej, jeg kan klart bedste lide den sidste. Den er flot, levende og stilren! Det er den anden vin-side ikke!

/Cliecard
Avatar billede particle Nybegynder
29. november 2001 - 18:23 #9
ja jeg kan ikke være andet end enig med \"cliecard\". den sidste som webwizard vidste er pænere men ikke så meget men alligevel pænere. if you know what i mean?
Avatar billede krasmulu Nybegynder
29. november 2001 - 20:01 #10
Ok.. så kan jeg bedre forstå det =)
Det eneste jeg kan tilslutte mig, som de andre siger, er måske din link-farve..
Ved hover skulle du måske pøve den farve du bruger som baggrundsfarve, da den eller godt kan glide ud med den gule baggrund.
Ærlig - så synes jeg at det er ok at de andre siger at de ikke bryder sig om den måde du har lavet siden på, men man kan vel godt sige det ordentligt??
/Kras =)
Avatar billede randome Nybegynder
30. november 2001 - 10:32 #11
Hej, det er en pæn side, men en flot rollover effekt. Der er et lille problem med et link: Når jeg trykker på info på forsiden, bliver siden åbnet i sig selv, dvs. at der er 2 åbne sider! Ellers ok side!
Avatar billede 7th Praktikant
30. november 2001 - 12:10 #12
God sideopbygning, men der er et par problemer med tabellerne og iframen. Indholdet under menuen bliver ikke centreret ordentligt. Desuden er der også lidt for meget luft i bunden. Hvis du vil gøre brug af iframe, så synes jeg ikke man skal kunne scrolle på selve hovedsiden, da dette medfører, at man på nuværende tidspunkt så skal scrolle 2x. Den går ikke - enten eller :)
Personligt synes jeg klart din sideopbygning ligger op til rent tabelarbejde.
Farverne kunne godt være lidt mere sprælske, da ham anden jo har fut i rumpen. Eller fino side.

7 @ 13 ... 9 @ 13 når du får gjort noget ved brugervenligheden angående scrollingen.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 14:24 #13
¨Vær venelig at sige hvad for en side du snakker om.. :-) ...
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 16:30 #14
Jeg går ud fra, at http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/ddc/dk/index.html også er din side? For den er nemlig meget flottere, mere brugervenlig og spændende!