Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 08:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Logo (kun points)

Hej Eksperten!
Jeg skal lave en hjemmeside for min ungdomsklub bare en lille hurtig en (For IKKE penge for det) og da jeg ikke har nogle rigtig kode programer til at lave loge\'er i vil jeg høre om en af jer kan lave det!

http://dipz.webpunkt.dk/namnam.GIF sådan skal det ca se ud.. bare sådan lige hurtigt lavet i skal bare lave det i den fave i synes er pæn :) og størese det den er er på det billede og så til sidst skal der stå: EUK

Håber en kan lave det til mig og min ungdomsklub :)

Avatar billede bruger34 Nybegynder
28. november 2001 - 09:17 #1
http://hosted.dailyrush.dk/walkover/euk
kig lidt her - måske kan du bruge noget af det
Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 10:49 #2
Logo ville jeg nu ha til at sidde der hvor jeg ahr skrevet logo :D og det må da godt se lidt mer pro. ud :)
Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 11:21 #3
Og EUK stå for: Eskilstrup ungdomsklub
Der for skal der kun stå: EUK
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 11:28 #4
Nu har (havde) jeg jo lavet dette, men har åbenbart også misforstået noget. Mener du der bare skal stå EUK hvor den dejlige \"tøs\" er, eller et logo der! og så bare EUK
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 11:29 #5
Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 11:31 #6
Der hvor pige er skal der der stå EUK på en fed måde :)  men ellers var det da meget godt :)
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 11:34 #7
OG - der skal ikke stå noget ellers, på \"banneret\". Hvilke farver er du interesserit i?
Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 11:35 #8
Ved ikke helt en fed farve og den skal bruges til resten af designt såå :) men op til dig/jer men nok lidt mørkt!
Avatar billede cdc Novice
28. november 2001 - 11:39 #9
Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 11:43 #10
/cdc  den er vild fed :) men jeg lukker ikke endnu.. men tror der skal lidt meget for at slå den :)
Avatar billede zhark Nybegynder
28. november 2001 - 11:48 #11
Ikke for at lave optrækkeri!! Men det sidste vil jeg ikke konkurer med for 60P, lidt ærgerlig man ikke rigtigt fattede spm, men det cdc har lavet er sku\' godt og nemt evt. at ændre lidt farve på, så jeg trækker mig :)
Avatar billede dfr12 Nybegynder
28. november 2001 - 11:54 #12
Tror jeg lukker.. og siger mange tak for det billede/logo :) der kommer ikke noget der er så fedt til 60 points. og jeg skal ha design færdig i aften :) /cdc du for points og taaak :)
Avatar billede cdc Novice
28. november 2001 - 11:57 #13
takker

/cdc
Avatar billede kludder Nybegynder
28. november 2001 - 14:43 #14
der er en ny logo opvae her §;)

http://www.eksperten.dk/spm/139682