Avatar billede jabp Nybegynder
28. november 2001 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra CD til Wave

Hejsa

Jeg har en cd jeg vil ah lavet om til wave hvordan gør jeg det ??
Avatar billede Beach Mester
28. november 2001 - 00:12 #1
DU kan bla. bruge audiograbber.
Læs meget mere om det her:
http://www.audiograbber.com-us.net/

//Beach
Avatar billede Beach Mester
28. november 2001 - 00:14 #2
Det det hele handler om er at en PC ikke kan se cd CDA filer der ligger på en cd. Derfor skal de konverteres til wav og det er det grabberprogrammer gør!
Der findes rigtig mange forskellige programme på nettet, så er audiograbber ikke lige det du vil bruge så søg på audio + rib + grabber på søgemaskinerne så er kommer der lidt frem at vælge imellem:-)

//Beach
Avatar billede cornelii Nybegynder
28. november 2001 - 00:15 #3
Et andet godt valg er CDex, hvor den både kan lave det til wave og direkte til mp3, hvis det var formålet
Avatar billede Beach Mester
28. november 2001 - 00:17 #4
>>>cornelii
Nøjagtigt som audiograbber*S*
Avatar billede oniel Nybegynder
28. november 2001 - 00:33 #5
Hmm - Syntes lige jeg vil minde jabp om nogle (mange) åbne spørgsmål.

De er besvaret - så det er måske på tide at kigge lidt på dem og få uddelt nogle point!