Avatar billede 3dwiz Nybegynder
27. november 2001 - 20:35 Der er 12 kommentarer

Uddannelse

Er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig!!!!!

Jeg vil gerne uddannes på en eller anden måde inden for 3D animation til film og den slags ved brug af 3D Max f.eks. Men jeg kender ikke nogle steder man kan gøre det.

Jeg håber at der er en eller anden der ude, som er uddannet, på en eller anden måde, inde for det som jeg gerne vil. Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig!!!!

På forhånd tak Jens.

Avatar billede m_damon Nybegynder
27. november 2001 - 20:57 #1
hmm kig på www.truemax.dk skulle vist nok være ret godt men koster mester spir!
Avatar billede m_damon Nybegynder
27. november 2001 - 20:57 #2
skulle have været et svar!
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
27. november 2001 - 21:30 #3
Truemax er privat... Det koster altså!

På nogle af landets tekniske skoler tilbyder de noget der hedder multimedieintegrator - Her får du lov til at \"lege\" med 3d!
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. november 2001 - 22:56 #4
3Dwiz>> Ja, vi sidder vist begge i samme båd :-) Men jeg har fundet ud af, at du kan blive uddannet her i danmark som Multimedie Animator. Du kan gøre det i forskellige byer så som Aalborg, Roskilde, Odense m.m. Her er et link til den officielle side www.digitalmedia.dk
Jeg selv vælger nu nok en universitet i England der byder på lidt flere faciliteter end her i danmark (da jeg ønsker at gå længere mod ComputerSpil-markedet) - men hvis du tænker på uddannelse her i Danmark er dette nok det bedste bud, hvor man samtidig vil modtage SU, ellers bliver det nok det store udland du regne med at opholde dig (med mindre du svømmer i penge og tager et kursus hos TrueMax)...

ZeroHero
Avatar billede henrikmj Nybegynder
29. november 2001 - 12:47 #5
Hej Jens.

Jeg ligger inde med et komplet kompendium til en 3DSMax uddannelse i version 3.0, skulle selv havde været på kurset men måtte springe fra.
Det består af en CD og et ringbind med forklaringer og opgaver.
Avatar billede kludder Nybegynder
29. november 2001 - 22:41 #6
www.teamvision.dk har en udannelse både som dag og aften hold, men det koster 30 kilo §:/
Avatar billede storwin Nybegynder
30. november 2001 - 01:19 #7
Hvor morsomt... :-)

Jeg er faktisk begyndt på ovennævnte Digital Media uddannelse i Viborg for et halvt år siden, og jeg kan med det samme sige at hvis du ikke er interesseret i andet end 3D, så er det her ikke stedet, men hvis du har lyst til både at lære det og web-design mv. så er det her stedet - det er overdrevet fedt, skolen har noget kanon udstyr, og vores 3D-lærer er overdrevet blæret til det ...

Den eneste anden uddannelse jeg har hørt om er noget i her i viborg, kaldet animationsværkstedet, men det er vist mest tegnefilm...

TrueMax er overdrevet dyrt... Hvis man skal lære noget på højt niveau kommer det op at koste på den forkerte side af 100.000, så vidt jeg husker...
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 16:10 #8
3dwiz>> Måske du skulle acceptere et passende indlæg og lukke spørgsmålet, da jeg tvivler på at der komme yderlige indlæg! :-)
Avatar billede thefool Nybegynder
27. marts 2002 - 22:14 #9
der er noget i viborg som heder digit.dk tjeck det ud eller tag på teknisk skole med mig (hø,hø (ikke brian))
27. marts 2002 - 22:23 #10
Kan ikke finde andre måder at få fat i de her oplysninger, sååå...

thefool>>
Kan jeg ikke lige få din E-Mail adresse eller ICQ / ligende?
kontakt ev. mig:
ICQ: 152942345
admin@enter-s.dk
Avatar billede 3dwiz Nybegynder
23. januar 2003 - 21:03 #11
Hej allesammen tak for jeres svar!!! :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2003 - 21:06 #12
1,5 år efter :P  blev du uddannet ?