Avatar billede coldstorage Nybegynder
27. november 2001 - 19:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke sætte texturer på mine objekter! -3d studio max

HALLO?!

Jeg har et problem: Nogle gange når jeg skal sætte textures på mine objekter som jeg har lavet i 3d studio max 4 sker der det, når jeg skal rendere billedet, at der kommer en popup box frem hvor der står ca.: Some textures needs coordinates and may not be textures correct. Så sker der så det at figuren ikke bliver texturet!!! Hvad skal jeg?! Jeg har ikke selv lavet texturene jeg har bare valgt en af standard texturene.

Hilsen CoLd StOrAgE...
Avatar billede geek Nybegynder
27. november 2001 - 21:57 #1
Du skal bare tilføje dit et UVW Map til dit object.
Avatar billede coldstorage Nybegynder
29. november 2001 - 21:49 #2
Hvordan er det nu man gør det?
Avatar billede storwin Nybegynder
30. november 2001 - 01:24 #3
Du går over i fanen \"Modify\"
Så trykker du på den rolldown menu hvor der står \"Modifier List\", og under \"UV Coordinate  modifiers\" finder du \"UVW Map\"... Der kan du indstille hvordan teksturen skal lægges På :-)
Avatar billede coldstorage Nybegynder
05. december 2001 - 20:35 #4
Hvad skal jeg så indstille den til?
Avatar billede storwin Nybegynder
07. december 2001 - 13:28 #5
Det kommer helt an på hvordan dit object er lavet og hvilken form det har... Prøv dig lidt frem...
Avatar billede coldstorage Nybegynder
08. december 2001 - 00:21 #6
ok
Avatar billede coldstorage Nybegynder
08. december 2001 - 00:36 #7
Tak nu hjalp det!