Avatar billede muffy Nybegynder
27. november 2001 - 19:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IE-error

prob.

jeg bruger IE, men der sker noget underligt når jeg skal udfylde nogle forums (eks nårjeg sidder og skriver denne besked) det underlige er når jeg skal fra det ene input box til det andet, går der lige et par sek. før jeg kan klike på den næste, eller når jeg måske skal trykke send.

anybody knows the prob. ????
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 19:24 #1
Dette spørgsmål har du allerede oprettet 1 gang. Luk venligst et af dem.
Avatar billede muffy Nybegynder
27. november 2001 - 19:25 #2
hvordan
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 19:26 #3
Lav selv et svar og accepter svaret.
Avatar billede muffy Nybegynder
27. november 2001 - 19:36 #4
ok,kan du hjælpe mig ???
Avatar billede zhark Nybegynder
27. november 2001 - 19:39 #5
Er det kun knyttet til IE eller \"fryser/låser\" din PC også i få sek. ved andre programmer?
Jeg ville prøve Windows Update og - start/kør/msconfig og så fjerne hak i job-oversigt samt plalægningsagent under fanen \"start\", de 2 kører i baggrunden og er ofte skyld i den slags.
Avatar billede muffy Nybegynder
27. november 2001 - 19:43 #6
det er kun IE(den brugte vindue) der fryser.
Avatar billede muffy Nybegynder
27. november 2001 - 19:57 #7
og det andet hjælp ikke
Avatar billede crystal-t Nybegynder
27. november 2001 - 20:11 #8
Jeg vil sige at hvis problemt, bliver ved... så burde du formatere...

=]
Avatar billede zhark Nybegynder
27. november 2001 - 20:54 #9
Jeg mener flere gange (i tidligere spm.) at have set en update netop til det problem! Men har ikke fået noteret det - prøver at lede.
Avatar billede muffy Nybegynder
27. november 2001 - 22:00 #10
hints tak ?????
Avatar billede muffy Nybegynder
29. november 2001 - 17:44 #11
got it