Avatar billede jivefunk Nybegynder
27. november 2001 - 16:34 Der er 4 kommentarer

2 ftps fra samme adsl

Hej, jeg sidder og prøver at hoste 2 ftp servere fra den samme adsl linie. Der køre en Serv-U 3.0 på port 21, i forvejen, hvis jeg så starter den anden ftp, som er War FTP på port 666 kan jeg logge ind med ikke liste nogle dirs.
Nogen siger det er fordi de begge forsøger at bruge port 20, hvad gør jeg for at få det til at lykkedes?
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
27. november 2001 - 16:54 #1
Hej,

det er langtid siden jeg har rodet med det, men du skal kigge på noget med passiv/aktiv ftp server.

Jeg kan ikke komme med nogle links eller noget lige til dit problem, men håber da det kan hjælpe dig lidt.

Mvh.
Casper W.
Avatar billede hojben Novice
27. november 2001 - 18:45 #2
hak af i dit ftp proggy at du vil bruge pasive mode som casper er ine på.

smid selv et svar og tag 120 points!
Avatar billede jivefunk Nybegynder
27. november 2001 - 18:52 #3
Jammen det virker ik det der med passive mode..
Den gør nøjagtig det samme...
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:23 #4
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk