Avatar billede vimple Nybegynder
27. november 2001 - 16:22 Der er 11 kommentarer

hvad er bedst

Hvor kan det anbefales at oprette et webhotel (hvilken udbyder), det må godt være billigt, med ca. 10 MB plads.
Jeg har et domænenavn i forvejen, kan det umiddelbart benyttes sammen med webhotellet, når det er registreret hos en anden udbyder??

Og endelig vil jeg spørge om de muligheder der følger med et webhotel - feks. står der ofte SQL, MySQL, PHP
osv., vil det sige at jeg ikke kan lave databaser hvis feks ser ikke står SQL og/eller MySQL ?? Det samme med Microsoft Frontpage, hvis det ikke er nævnt i forbindelse med webhotellet, er det så ikke muligt at benytte dette??
Avatar billede jnielsen Nybegynder
27. november 2001 - 16:30 #1
Avatar billede jnielsen Nybegynder
27. november 2001 - 16:32 #2
ups link virker ikke
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. november 2001 - 17:09 #3
Linket virker, det var sikkert bare nede - ikke ualmindelig med gratis hosts.

1) Hvor kan det anbefales at oprette et webhotel (hvilken udbyder), det må godt være billigt, med ca. 10 MB plads.
Svar: Søg på www.webhoteller.net eller www.find-webhotel.dk
Mulige forslag: www.enavn.dk www.web-sale.dk www.a0.dk

2) Jeg har et domænenavn i forvejen, kan det umiddelbart benyttes sammen med webhotellet, når det er registreret hos en anden udbyder??
Svar: Ja det skal bare overdrages til det nye webhotel

3) Vil det sige at jeg ikke kan lave databaser hvis feks ser ikke står SQL og/eller MySQL ?? Det samme med Microsoft Frontpage, hvis det ikke er nævnt i forbindelse med webhotellet, er det så ikke muligt at benytte dette??
Svar: Hvis de ikke understøtter MySQL vil du ikke kunne oprette MySQL databaser, hvis de ikke understøtter ASP vil du ikke kunne afvikle ASP-scripts - så ja, der skal stå at de understøtter hvad du nu skule have brug for. Men Access-database er også en mulighed (til mindre sites).
Avatar billede droopy Nybegynder
28. november 2001 - 01:46 #4
Prøv www.ndw.dk de er både billige og du får en god service oven i.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. november 2001 - 01:50 #5
www.azero.dk tilbyder solide webhoteller til gode priser
Avatar billede kdk Nybegynder
28. november 2001 - 12:26 #6
Hej Vimple

Prøv evt. www.webglobe.dk eller www.nettohost.dk

Det skulle nok være muligt for dig at finde noget hos en af dem du kan bruge.

Selv om dit domæne er reg. hos en anden udbyder bliver der bare overflyttet, ligesom der er beskrevet ovenfor. Du skal underskrive en redelegeringsformular til den pågældende udbyder.

Mht. de nærmere omstændigheder og muligheder bliver du nok nød til at kontakte dem. Eller hvad bedere er, besøge dem (Hvis det er muligt for dig)

Go jagt
Avatar billede kane Juniormester
30. november 2001 - 10:16 #7
Avatar billede itfree1 Nybegynder
30. november 2001 - 20:05 #8
Du kunne prøve http://www.secnet.dk har kun kørt godt om dem
Avatar billede overload.dk Nybegynder
30. december 2001 - 18:24 #9
www.yourhost.dk - men det er under opstartsfasen så derfor er det grafiske og tekstmessige materiale ikke klart endnu på siden.
(alt det tekniske og officelle er i orden!)

skriv til mig, hvis du eventuelt er interesseret (plj@yourhost.dk)
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. januar 2002 - 14:30 #10
Sig til hvis du ikke har fået dit spørgsmål besvaret tilfredsstillende, ellers bedes du lukke spørgsmålet ved at give den/de person(er) der hjalp dig point.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
31. januar 2002 - 19:45 #11
Prøv at kigge på www.danskewww.dk de har gode hoteller til billige penge.