Avatar billede arne_byste Nybegynder
26. november 2001 - 23:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Java virker ikke

Efter installation af Windows XP Build 2600 (final), har Java ikke virket i browseren, hvilket irrieterer mig da jeg kommer på nogle sites hvor der desværre anvendes Javascripts. Tidligere i winXP build 2560 virkede Java heller ikke, jeg har blot installeret XP Pro som man skal, og ikke slået ekstra beskyttelse til i min browser som er IE6.0

Nogle siger at MS har disabled brugen af Java i XP, men det tror jeg ikke på da bekendte ikke har problemer trods samme build. Kom så! :)
Avatar billede arne_byste Nybegynder
26. november 2001 - 23:18 #1
Nå, Mr Chaos var så flink at dumpe et link
som løste mit problem, nogle påstår stadig at MS ikke inkluderer det i XP pga retsforfølgelser osv.. men hvorfor har nogle det så?...

Anyway hvis andre lider af samme problem >>>
http://java.sun.com/getjava/download.html

Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 07:31 #2
Java kan du hente under opdateringer hos mir men ellers henter den selv java når du kommer forbi en side hvor der er java eks jubi.