Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
23. marts 2000 - 15:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vind 2000 kr. KONTANT!!

På vegne af http://www.it-avisen.dk kan jeg hermed meddele alle interesserede at vi har konkurrence på siden lige nu.

Du kan vinde:
2000 kr. kontant.
Tråløs mus.
ISDN Pakke fra Tele Danmark

Kik ind på http://www.it-avisen.dk for mere information!!
Avatar billede hmau Nybegynder
23. marts 2000 - 15:57 #1
hvorfor ikke skrive det i ALLE kategorierne
Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
23. marts 2000 - 16:18 #2
Fordi denne kategori er til fri debat *s*

Vi vil jo ikke spame, bare gøre opmærksom på at du kan vinde.
Avatar billede douglas Nybegynder
23. marts 2000 - 19:44 #3
Så skriv den under "forslag"
Avatar billede douglas Nybegynder
23. marts 2000 - 19:46 #4
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til din side...Den er bare SÅ fed!
Avatar billede snowball Novice
23. marts 2000 - 20:03 #5
douglas: Kategorien som du henviser til er til forslag omkring selve Eksperten. Det er jo derfor den hedder "Eksperten ? : Forslag" !!!

Snowball
Avatar billede meyersweb Nybegynder
24. marts 2000 - 09:55 #6
Hvis du ikke kalder det du laver for at spame, så er må jeg sige, at du ikke har fattet ret meget af begrebet.

Du har noget på en eller anden hjemmeside, som du vil gøre opmærkom på fordi DU mener, det kunne være spændende for dem på eksperten.

De fleste hér har alle en eller flere hjemmesider hvor vi hverisær mener kunne være spændende at fortælle om!

Hvis alle begyndte at spame, som jeg mener du gør, så kan eksperten meget hurtigt vinke farvel til mig og med garanti også en del andre "seriøse" brugere.

Det eneste der efter min mening kan legalisere, at indholdsoplysninger er i forbindelse med en websiddevurdering - alt andet burde føre til eksperten smider folk ud
Avatar billede douglas Nybegynder
24. marts 2000 - 10:06 #7
Okay, Snebold! Okay - er skrevet ned.
Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
24. marts 2000 - 10:24 #8
hmmm.. spaming er at sende uopfordret reklame til et stort antal mail adresser....
Avatar billede meyersweb Nybegynder
24. marts 2000 - 11:50 #9
....eller poste uopfordret/ligegyldig information for egen vindings skyld i newsgroups o.l. (herunder steder som eksperten)
Avatar billede hmau Nybegynder
24. marts 2000 - 11:57 #10
Jeg fik sgu da også en mail om at dette spørgsmål var oprettet og jeg er med garanti ikke den eneste. Kan du ikke bare lukke spørgsmålet og hvis du så gerne vil reklamere så kan du jo få fremvist bannerreklamer her på eksperten.
Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
24. marts 2000 - 12:20 #11
Jo, det kan jeg da
Avatar billede hmau Nybegynder
24. marts 2000 - 15:13 #12
Tak
Avatar billede it-avisen.dk Nybegynder
24. marts 2000 - 15:18 #13
np ;-)