Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
22. marts 2000 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

manglende kommandoer i context menuer

Jeg mangler kommandoen:
Kopier diskette ved hæjreklik på mit diskettedrev. Den mangler tillige i menuen filer når jeg står på diskettedrevet.
Desuden mangler kommandoen vis når jeg høreklikker på en Cab (kabinetfil).
Hvorledes får jeg genskabt det.
Kan en geninstallation af win 98 klare det uden at alle mine øvrige specialiteter går tabt
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
22. marts 2000 - 21:58 #1
PS jeg tror nok at ændringerne indtraf da jeg installerede winzip og derefter afinstallerede winzip
Avatar billede coolidk Nybegynder
22. marts 2000 - 22:25 #2
Geninstaller windoze. Hvis det er Win98 er det jo ikke noget problem at opdatere/installere ovenpå. Hvis det er 95. Installer 98 :)

-dEnnis
Avatar billede dar Nybegynder
23. marts 2000 - 14:06 #3
Mon ikke den kunne klares med noget pilleri i registreringen?
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
23. marts 2000 - 15:04 #4
dar: Men hvor i registreringen, hvad skal jeg lede efter:
cab står mange steder
menu endnu flere, jeg kører på en engelsk version opgraderet med service pack1
Avatar billede dar Nybegynder
24. marts 2000 - 18:40 #5
Har INGEN anelse, men så dan noget plejer at "bo" der :')
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
15. juni 2000 - 21:42 #6
Har fundet svaret hos Microsoft vedrørende cabview på siden:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q197/1/44.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0
Jeg lukker spørgsmålet herefter ved at give points til mig selv