Avatar billede sfs13 Nybegynder
23. november 2001 - 22:52 Der er 2 kommentarer

Hmmmm..........Musen.

Hej eksperter!!

Når jeg spiller spil som Operations Flashpoint, FIFA2002, MM2 osv. så dukker musen ligepludselig frem på skærmen, man skal bare rykke med musen så går den væk igen, men det er mega iriterende!!

//Søren Sørensen
Avatar billede eidos123 Nybegynder
23. november 2001 - 23:49 #1
det kunne være fordi du har et andet program kørene i baggrunden ???
jeg er ikke helt sikker
Avatar billede fredelu Nybegynder
24. november 2001 - 09:22 #2
Som eidos siger, så kan det være et program der kommer frem i baggrunden.
Jeg har samme problem med msn messenger, når jeg får mail når jeg er inde i spil.
Prøv at lukkke nogle af programmerne når du spiller