Avatar billede chrisrj Forsker
20. november 2001 - 18:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine/Sockets

Jeg har lavet en ultra simpel søgemaskine som virker, derudover har jeg en server-socket som også virker.

Men hvordan får jeg sendt søgeordet over til serveren?

Som sagt virker begge dele hver for sig.
Avatar billede martinskou Nybegynder
21. november 2001 - 07:59 #1
Jeg fatter ikke helt din forklaring af problemet, men hvis det er en client/server socket demo du har brug for kan du finde nogle her:

http://www.stardust.com/winsock/index.htm

ellers prøv at specificere problemet lidt mere.
Avatar billede chrisrj Forsker
21. november 2001 - 09:32 #2
Jeg har fået sockets fra skolen. Server socket\'en skal så modificeres så den kan modtage et søgeord fra en hjemmeside istedet for et enkelt bokstav.
Desuden ved jeg ikke hvordan en browser(netscape) sender ordet til serveren.
Avatar billede chrisrj Forsker
02. juni 2002 - 21:15 #3
ghgf