Avatar billede zybermaster Nybegynder
20. november 2001 - 17:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke Fromatere min HD!!

Jeg har lige instaleret XP, men har fundet ud af har glemt noget da jeg instalerede min computer.
Derfor vil jeg formatere, men det kan jeg ikke!!!
Jeg har prøvet \"Format c:\" men det kan den ikke finde ud af...
Avatar billede zybermaster Nybegynder
20. november 2001 - 17:37 #1
Undskyld  FORMATERE ikke Fromatere
Avatar billede coet Nybegynder
20. november 2001 - 17:50 #2
brug XP cdén, med den kan du formatere de drev.
eller brug FDISK til at fjerne partionen med. og opret så en ny partionen.
Avatar billede coet Nybegynder
20. november 2001 - 17:51 #3
de = dit
Avatar billede zybermaster Nybegynder
20. november 2001 - 17:58 #4
Det har jeg skam prøvet men det virker heller ikke
Avatar billede peet-49 Novice
20. november 2001 - 20:33 #5
Brug en gammel startdisk fra win98, den har formatkommandoen. Kan du komme på dit C-drev, kan du også formatere den. SKRIV--format c:/u/q  så tager det kun nogle få sekunder.
Avatar billede resten Nybegynder
20. november 2001 - 20:58 #6
peet49> hva så hvis den siger forkert komando ? hva gør man så
Avatar billede zybermaster Nybegynder
20. november 2001 - 21:03 #7
Ja det ville jeg også godt vide!!!
Avatar billede resten Nybegynder
20. november 2001 - 21:07 #8
jeg har selv prøvet nøjagtig det samme i dag og tro mig jeg har prøvet alt og alle bootdisketter til alle systemer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2001 - 21:28 #9
Her ligger nogle bootdisketter som virker: ftp://212.10.124.79/Bootdisk/
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 23:27 #10
hvorfor ikke bare inst. XP om og lave en ordentlig formatering...? Ikke noget med quick
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2001 - 00:57 #11
Brug bootdisk til xp de kan hentes på ftpserveren.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede voodoo_g Nybegynder
21. november 2001 - 05:22 #12
Anbefaler bruk av partition magic 7.0. Få tak i det programmet, og lag startdisk der. da får du det beste du kan få ut av maskinen din. Den klarer også gjøre det du er ute etter, hvis det er partisjon du spør etter inne i win!!

Takk.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2001 - 08:55 #13
Husk lige at dos er væk hvis man bruger ren xp på sin pc.
Avatar billede vandalay Nybegynder
21. november 2001 - 10:51 #14
Jeg har gjort med en bootdisk fra Win ME og det virkede fint. Der ligger jo en format c: på Win Me cd\'en, så kør format c: fra din cd-rom