Avatar billede ratzaiy Nybegynder
19. november 2001 - 20:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Simlock på 3310

Er der nogen der kan give mig et DIREKTE link
til et sted hvor jeg kan downloade et program der kan unlocke en Nokia 3310?
Jeg har et almindeligt datakabel. Jeg har fået at vide at dett IKKE er ulovligt at gøre det så hvis der er nogen af jer der begynder at sige
at det er ulovligt så vil jeg gerne se nogle beviser først!
Avatar billede uni-c Nybegynder
19. november 2001 - 20:31 #1
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. november 2001 - 20:33 #2
Skal man ikke have et flashkabel for at gøre det?
Og det er vist også godt at have en backup at sin telefon inden man starter så den evt. kan vækkes til live igen :-)
Avatar billede pft Nybegynder
19. november 2001 - 20:33 #3
Avatar billede medieburner Nybegynder
30. december 2001 - 23:35 #4
du kan sende den til mig så gør jeg det for 75 +porto
Avatar billede morteeni Nybegynder
09. januar 2002 - 12:20 #5

ratzaiy, er det noget der virker det program du har fået (Nokoto) ??? Jeg har lige downloade det hvordan gør man ??
Avatar billede kabelsalg Nybegynder
12. januar 2002 - 22:02 #6
Der er et program der med sikkerhed virker. Det er dejans flasher. Programmet kan hentes fra vores side. Du kan IKKE låse en 3310 op med et datakabel, der skal bruges flasherkabel. Vil du ikke selv ofre pengene på et, er der mange der kan gøre det for dig.
Mvh..Søren
www.kabelsalg.dk
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. marts 2002 - 16:51 #7
ok så er det nok derfor den ikke kan åbnes...hm tak for hjælpen
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 11:18 #8
Hej ratzaily
Hvis du stadig har problemet med un-lock, er her fremgangsmåden til en billig penge.
Du skal købe et datakabel fra thansen, (www.thansen.dk) de er på tilbud i tiden til kr. 129,00 (husk at sige det skal være til 3310.
Dernæst skal du downloade et lille eprom program som du får af mig når skriver til min e-mail adresse  pfr@tdcadsl.dk  dette program virker med 100% garanti - jeg har lige brugt det denne morgen. Så alt det øregas om dyre kabler og jeg ved ikke hvad, bruges kun til at skræmme folk til at betale andre for at un-locke deres telefon.
Skriv hvis du stadig mangler hjælp.

Peder
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
31. marts 2002 - 11:56 #9
Jep jeg har stadigvæk problemer med lortet men det datakabel som du henviser til er præcis det samme som jeg selv har så du får lige en mail
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
31. marts 2002 - 12:00 #10
din mailadresse er forkert`??
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
31. marts 2002 - 13:52 #11
Prøv lige engang til - det har været min adresse siden jeg fik ADSL og flere tusinde har ikke haft problem med det.

pfr@tdcadsl.dk

Har du skrevet den korrekt af? Jeg kan oplyse at siden mine indlæg her, har 10 indtil videre henvendt sig for assistance - og de er alle hjulpet indtil videre.
Peder