Avatar billede lugtfri Nybegynder
19. november 2001 - 18:19 Der er 7 kommentarer

DRIVER......................................!??!??!?!?!!!??!

Uha, hvor jeg mangler en driver!
Jeg har fået en gammel Triumph Adler SDR7705 G laserprinter. Jeg ved godt at den ville have bedst af at blive smidt på lossepladsen, men jeg vil ikke give op så let!
Jeg kan simpelthen ikke finde en driver til den.
Jeg har fået at vide at den max kan køre under win95, og det har jeg også installeret som ande styresystem, men driveren er der ikke.

Tak for hjælpen, sq!

-Lugtfri
Avatar billede darkside Nybegynder
19. november 2001 - 18:20 #1
Prøv at lade den køre med en HP LaserJet 4 det plejer at virke på de fleste gamle laser printere.
Avatar billede darkside Nybegynder
19. november 2001 - 18:24 #2
altså en HP LaserJet 4 driver :)
Avatar billede lugtfri Nybegynder
19. november 2001 - 18:31 #3
prøver.............................:-}
Avatar billede lugtfri Nybegynder
19. november 2001 - 18:36 #4
hmm...virker ikke lige umiddelbart, men henter lige en anden af samme slags. Måske virker selve printeren ikke.......
Avatar billede lugtfri Nybegynder
19. november 2001 - 20:04 #5
Hmmm, den funger heller ikke.
Den anden printer jeg prøvede kunne heller ikke printe.

Andre???????????????

--Lugtfri
Avatar billede lugtfri Nybegynder
19. november 2001 - 22:18 #6
KAN DET VIRKELIG VÆRE RIGTIGT????
ER DER IKKE NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG????

NU SÆTTER JEG NOGLE FLERE POINTS PÅ SPIL. DER MÅ VÆRE EN DER VED NOGET!!!!!!
Avatar billede marenmalkeco Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:55 #7
kan du ikke prøve at gå ind på deres hjemmeside (altså printerens) det gjorde jeg med en gammel printer..
der kan du ihvertfald finde driver!!
- Marenmalkeco