Avatar billede dhol Nybegynder
19. november 2001 - 18:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash hvordan!?

Hvordan kan jeg sætte flash ind på min side??????
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 18:45 #1
<embed width=\"din bredde\" height=\"din højde\" src=\"file:///c:\\stien til din .fla-fil\"></p>
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 18:46 #2
prøver lige igen med et svar :-)
<embed width=\"din bredde\" height=\"din højde\" src=\"stien til din .fla-fil></p>
Avatar billede _creator_ Nybegynder
19. november 2001 - 18:57 #3
<object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\" codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0\" width=\"100\" height=\"100\">
  <param name=movie value=\"dinfilm.swf\">
  <param name=quality value=high>
  <embed src=\"dinfilm.swf\" quality=high pluginspage=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\" type=\"application/x-shockwave-flash\" width=\"100\" height=\"100\">
  </embed>
</object>

Så er det hele med ;)
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 19:04 #4
okay..men kan også i frontpage vælge indsæt -> der er en der hedder plugin, og der kan man så vælge hvad man vil sætte, dvs. finde .swf-filen og bestemme diverse ting dertil..=)
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
19. november 2001 - 19:43 #5
En væsentlig nemmere måde er at gå ind under Publish i File fanebladet og så vælge at den skal publish\'e både swf (flash filen) og en tilhørende html fil. Mere er der ikke i det. Spørg endelig igen for uddybning hvis det behøves.
Avatar billede _creator_ Nybegynder
22. december 2001 - 22:43 #6
tak :)