Avatar billede daniekejser Nybegynder
19. november 2001 - 16:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig PLZ

jeg mangler en sted hvor man kan downloade en BETA version af Win XP eller en prøve version Hjælp mig PLZ
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
19. november 2001 - 16:37 #1
Det findes ikke *G*
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
19. november 2001 - 16:38 #2
du kan købe en billigt af Microsoft på deres hjemmeside, tror jeg nok..

Un1
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. november 2001 - 16:42 #3
findes hverken som beta eller prøve version, du må til lommerne....
Avatar billede resten Nybegynder
19. november 2001 - 17:08 #4
du kan købe en 180 dages version til en flad 20,-
hos div computer forretninger.

resten/
icq 112096130
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. november 2001 - 17:38 #5
Tror sq ikke man kan købe Beta mere, nu da Final Release er udkommet på engelsk og snart på dansk!
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
19. november 2001 - 17:41 #6
det kom ikke fra mig ;)

jeg har hørt at der er noget som hedder edonkey, hvor man måske kan finde den ....

www.edonkey2000.dk
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
19. november 2001 - 17:41 #7
lol
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. november 2001 - 17:47 #8
hmm
Avatar billede resten Nybegynder
19. november 2001 - 17:48 #9
ja vi andre kan da også smide en masse warez adresser hvor vi måske tror den kan hentes men det er nu engang i strid med ekspertens ånd så lad os droppe det :) ikke fordi jeg skal være politimand men fordi der er så mange der er smuttet herinde fra netop fordi folk ikke fatter at det skal man ikke!!!!
men hyg jer alle sammen og ha en god aften :)

resten/
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. november 2001 - 17:52 #10
resten> I lige måde ;o)
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. november 2001 - 04:13 #11
det er ikke i strid med licensloven at kopiere og installere en XP,  kun hvis du benytter dig ud over den prøvetid der er på den (svinger fra 14 til 180 dage afhængig af version)Men det kommer den selv ud og advare dig om, og lukker så dyret ned efter tiden er gået. Jeg kan godt sende dig en eval. disk til dig hvis det skal være, du skal bare betale 200, for den koster mig 180,-
Hvis det var noget, kan jeg kontaktes på min hjemmeside

\\-----------------------------------/
      Hilsen Stoffer
      Visto.dk IT-service
      www.visto.dk
\\-----------------------------------/
Avatar billede daniekejser Nybegynder
20. november 2001 - 08:29 #12
ok men jeg leder efter et sted man kan downloade det gratis ik ???
Avatar billede voodoo_g Nybegynder
21. november 2001 - 05:33 #13
Illegal nedlasting er strengt forbudt, men står i mange medier omtalt som verdens mest nedlastenede program på ftp, og her har du en legal link til steder hvor man kan få slike programmer. http://www.start.no/teknologi/2000/10/22-1228.html

;)
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. december 2001 - 13:21 #14
danielkejser>>Der er ingen der gider at hjælpe dig når du snupper dine point igen og afviser alle gyldige svar

                        http://www.eksperten.dk/spm/149586
                        http://www.eksperten.dk/spm/136103
                        http://www.eksperten.dk/spm/136102
                        http://www.eksperten.dk/spm/135857
                        http://www.eksperten.dk/spm/135856

Du er vist allerede anmeldt så jeg håber at du har en god forklaring parat til admin
Avatar billede vistodk Nybegynder
27. december 2001 - 15:56 #15
Du kan ikke Downloade den gratis.. Kan du ikke forstå det? Du kan heller ikke få en AudiTT GRATIS eller en pose penge leveret til døren.. TING koster PENGE din SPADE!!! og jeg kalder dig en SPADE fordi du leecher på vores andres goodewill ved at oprette spørgsmål og så ikke betale for det... sp nu rapporteres du til Eksperten.dk\'s admin adfeling.

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk