Avatar billede symbiotic Nybegynder
19. november 2001 - 14:31 Der er 12 kommentarer

Dragbar i Flash 5

Hej dér,

jeg har langt om længe fået fiflet et scrollvindue sammen der virker og hvor der bliver loadet et eksternt .txt-dokument ind i, alt virker perfekt, men selve \"dragbaren\" (hehe...jeg mener ikke en bøssebar!!!), virker ikke endnu.

Du kan se hvor jeg er nået til nu, downloade .fla - filen og hvis du kan hjælpe bliver jeg meget glad :o)

URL : http://executor.dexel.dk/showroom/dexelbar/

Det er meningen at flash\'en skal bruges her: http://executor.dexel.dk/showroom/dexel/

Mvh

//Allan
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. november 2001 - 14:33 #1
og så vil jeg gerne bede dig om at sende den nye fil igen :)  geo@lingoman.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. november 2001 - 15:13 #2
Fordi nogle mænd tænder på kvindetøj, så behøver de ikke at være bøsser.

/per
Avatar billede symbiotic Nybegynder
19. november 2001 - 15:17 #3
I know I know...just for the fun :o)

//Allan
Avatar billede gotcha Nybegynder
19. november 2001 - 19:57 #4
Jeg lavede denne her for et stykke tid siden: http://hhbk.subnet.dk/scrollLoadedText.swf . Kan den bruges (det er bare at ændre på grafikken)?
Avatar billede symbiotic Nybegynder
20. november 2001 - 08:33 #5
Hej Gotcha,

dit scrollvindue virker fint, undtagen scrollpilene, de opfører sig mystisk, men det er måske fordi der ikke er noget tekst placeret i tekstfeltet?

//Allan
Avatar billede gotcha Nybegynder
20. november 2001 - 08:58 #6
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Der er da vist noget tekst i tekstfeltet (den bliver hentet ind fra en tekstfil), og hos mig fungerer pilene helt fint.
Avatar billede symbiotic Nybegynder
20. november 2001 - 09:44 #7
hmm...Når jeg klikker på det link du har postet, så downloader jeg bare swf-filen, jeg kan ikke se den i browseren umiddelbart. Du skal nok lige lave en index.html så jeg kan se den i browseren....

//Allan
Avatar billede gotcha Nybegynder
20. november 2001 - 11:24 #8
Det var da mærkeligt. Er du sikker på, at du har installeret Flash Player 5 (jeg har oplevet det før, men kun på en computer, der ikke havde installeret det korrekte plug-in eller ikke havde programmet installeret)?
Avatar billede symbiotic Nybegynder
20. november 2001 - 13:35 #9
Jeg HAR Flash 5 plug-in installeret...

//Allan
Avatar billede lingoman Nybegynder
20. november 2001 - 13:43 #10
Undskyld min sene respons, men min elendige forbindelse giver mig meget få smuthuller til at tjekke mails og ekspertens indlæg... får dog ny udbyder i december :)
Men det ser ud til at du er i gode hænder her, så jeg vil overlade dit spørgsmål til gotcha :)
mvh geo

håber at den gider uploade denne gang...
Avatar billede gotcha Nybegynder
20. november 2001 - 16:33 #11
Det var da godt nok underligt. Jeg uploader kilden senere (den ligger ikke på denne computer)...
Avatar billede lingoman Nybegynder
15. december 2001 - 11:07 #12
Har du stadig brug for hjælp ?