Avatar billede stephan2 Nybegynder
19. november 2001 - 11:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge nogle voldlige drivere :o)

Hej..har for et par dage siden begyndte mit CS at køre rigtigt dårligt \"60 fps\" Har 1200 Mhz 128 Ram GeForce Pro GTS 64 DDR-RAM...så 60 fps er da lige i underkanten ik?

Derfor er jeg på udkig efter nogle voldlige drivere til AGP-Porten til grafikkort o.s.v da det er der problemet nok ligger

P.S. Mit bundkort er et MicrsStar MSI K/T Pro 2-A
Avatar billede intenz Novice
19. november 2001 - 11:46 #1
Har du husket at slå v-sync fra i opengl menuen? eller går den ikke højere end 60

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke drivere du bruger, men jeg bruger de nyeste detonator og har 99 fps hele tiden, ligemeget hvor mange der er på skærmen.
Avatar billede stephan2 Nybegynder
19. november 2001 - 11:55 #2
Har slået v-sync fra....... :o(.....hvilke detonator drivere bruge du da ?
Avatar billede kirus Praktikant
19. november 2001 - 11:55 #3
de nyeste Driver er ikke altid det bedste til enhver kort...
De nyeste detonator driver er blevet optimeret til Geforce3 dvs at den driver ikke nødvendigvis skal være den bedste til hans kort.
Når problemet opstod for et paar dage siden er det egentlig kun til at føre tilbage til en installation som rager en masse af dit PC systems Ressourcer til sig.
Check om det bliver hurtger ved at fjerne noge af de ting som bliver startet fra autostarten eller som ligger i din Taskbar.
Avatar billede stephan2 Nybegynder
19. november 2001 - 11:55 #4
Hvilken detonator er bedst til win98 ?
Avatar billede intenz Novice
19. november 2001 - 11:58 #5
jeg brugte 22.20, men jeg har også windows xp
Avatar billede intenz Novice
19. november 2001 - 11:59 #6
endnu et dumt spørgsmål, har du husket at sætte fps_max til 100 ?
Avatar billede stephan2 Nybegynder
19. november 2001 - 12:03 #7
fps er sat til 100....har styr på alt det der inde i CS :0)

Kan man ikke få drivere til tuner ens AGP-port ?
Avatar billede stephan2 Nybegynder
19. november 2001 - 12:04 #8
Havde engang sådan en driver, Via et eller andet til min AGP-port/bundkort den var ond....men den har jeg mistet :(
Avatar billede intenz Novice
19. november 2001 - 12:04 #9
ok :)

Som kirus siger, hvis det er sket indenfor de sidste par dage, kan jeg ikke se hvordan det kan være agp porten. Hvis du da ikke har installeret et eller andet skidt...
Avatar billede intenz Novice
19. november 2001 - 12:06 #10
via 4in1 bare søg efter det...gider ikke lige selv
Avatar billede stephan2 Nybegynder
19. november 2001 - 12:10 #11
Jeg indstallere de der 22.50 ...også begyndte det derefter indstallerede jeg mine gamel 12.91 men problemet var der stadig...
Avatar billede intenz Novice
19. november 2001 - 12:14 #12
prøv at installer via 4in1