Avatar billede wonder-boy Nybegynder
18. november 2001 - 10:35 Der er 25 kommentarer

Counter-Strike

Hejza Allesammen

jeg har fået et lille problem og det er hver gang jeg prøver at joine en bane i cs strike 1,3 v. skriver den \"could\'t open valve/halflife/halflige.wad\"

Hvad skal jeg gøre
Stavefejl er gratis
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 10:38 #1
Du mangler en fil til dit cs..Geninstaller Counter Og half life
Avatar billede particle Nybegynder
18. november 2001 - 10:39 #2
Prøv at gå ind i biblioteket hvor spillet ligger og  gå videre ind i valve/halflife/ og se om der er noget der hedder halflige.wad! Hvis ikke, så må du jo se om du kan finde den på los internettos, eller hvis spillet er helt nyt, så ring og klag til sælgeren?

/particle
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 10:40 #3
hehe particle forfølger mig *hjæællpp*  *GG*
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 10:41 #4
altså hvis jeg kan finde den i min hl mappe må jeg så godt uploade den ?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 10:42 #5
..Nope. Den fil har jeg heller ikke men kan dog stadig fint spille...Det du gør..Sæt din Half Life Cd I og reinstall Half Life.. Du beholder dine maps osv..Det er nok den nemmeste måde
Avatar billede particle Nybegynder
18. november 2001 - 10:46 #6
He, he... jeg fanger dig!!!! *GG*

/particle
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 11:19 #7
*nooooo*
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
18. november 2001 - 11:59 #8
i med cd\'en og reinstallere Half-life, så skulle du være ovre det problem..
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 12:13 #9
det har jeg jo skrevet ..Du skal da ikke stjæle mit svar
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
18. november 2001 - 12:30 #10
jeg bruger ikke en cd for jeg har downloadet det og det virker stadig ikke
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
18. november 2001 - 12:36 #11
hehe..du nærmest siger at du har en ulovlig version..du skal altså have cden for at kunne
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
18. november 2001 - 12:38 #12
Du skal have en original CD, for at kunne spille, eller også skal du låne en CD-key, som virker fra en af dine venner, eller på nettet er der også nogen mener jeg...
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
18. november 2001 - 12:47 #13
jeg har downloadet counter-strike 1.3 v. på http://boomtown.net/valve/ det samme med half-life 1.1.0.8
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
18. november 2001 - 13:00 #14
Okay, men du mangler stadig en ordentlig Half-Life CD
Avatar billede razersedge Nybegynder
18. november 2001 - 13:04 #15
Altså du har ikke købt spillet half-life i en butik ?? det eneste du har omkring half-life er Counter-Strike og den fil der half-life 1.1.0.8 ??
Avatar billede mlr Nybegynder
18. november 2001 - 13:08 #16
Hvis nu i havde søgt efter Halflife.wad og IKKE halflige.wad [i havde byttet f ud med g] så ville i ha\' fundet den... hvis du sætter en ftp server op så jeg kan uploade den til dig eller hvis du har ICQ så kan jeg bare sende den...

-MLR
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
18. november 2001 - 13:08 #17
Jeg har selvfølgelig købt halflife og opgraderet på den side og jeg har downloadet de fulde version af cs
Avatar billede dalamar Nybegynder
18. november 2001 - 13:09 #18
Filen du hentyder til hedder nok snarere Halflife.wad (Wad=små zip filer der indeholder alle spil texturerne (vægge, lofte etc)) og hvis du mangler den er du lettere fucked da det er en af de vigtigste filer der hører til Half-life og Counter-Strike. Prøv at se om du kan finde den på nettet ellers så find en ven som har den, og spørg om han ikke kan sende den til dig, eller brænde den, den fylder faktisk 37 mb.
håber at det hjælper lidt på det.
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
18. november 2001 - 13:09 #19
hmm...
Er du sikker på, at der stod:
could\'t open valve/halflife/halflige.wad

og at stien ikke var anderledes...
Avatar billede razersedge Nybegynder
18. november 2001 - 13:10 #20
stien var sikkert valve/halflife.wad
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
18. november 2001 - 13:10 #21
den skrev \"could\'t open valve/halflife.wad
Avatar billede dalamar Nybegynder
18. november 2001 - 13:11 #22
Hvis du har Half-life s geninstallerer du. Hvis det ikke hjælper så få cd-en byttet.
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
18. november 2001 - 13:17 #23
Ellers kontakt mig, så kan jeg sende dig min wad fil

Jeg kommer senere og tjekker denne thread ud...
Avatar billede sutminlange Nybegynder
18. november 2001 - 15:18 #24
prøv at finde den halflige.wad på nettet. Evt søg på kazaa. læg den i den representative folder, og så skulle det virke
Avatar billede phr34k Nybegynder
12. april 2002 - 13:35 #25
1. Download denne fil www.guddo.dk/wonder.rar
2. Pak den ud.
3. Kopier filen "halflife.wad" til mappen "valve" i din HalfLife mappe!

Så skulle det virke!