Avatar billede parkens Nybegynder
17. november 2001 - 13:22 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Time-Registreringskomponent

Jeg er på udkig efter en komponent eller mindre web baseret applikation der fungerer som time registrerings system.
Formålet er at integrere det i et andet web-interface, så det gør ikke noget det er et mindre system.
Det skal erstatte de papir/excel baserede timesedler mange stadig bruger.

Er der nogen der kender et sådant system/komponent, eller ved hvor man kan finde den slags applikationer?
Jeg har kigget i yahoos project management kategorier, men der ikke det vilde..

Det skal helst være MS baseret.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2001 - 13:29 #1
Kender et program der hedder simple day til planlægning  og ressourcestyring
Avatar billede parkens Nybegynder
17. november 2001 - 13:30 #2
Hvor kan man fremskaffe det?
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2001 - 13:31 #3
Du kan købe det :o)

1 bruger 2499 kr.
Avatar billede parkens Nybegynder
17. november 2001 - 13:33 #4
Hvor?
Kan der ikke Downloades en Demo ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2001 - 13:36 #5
www.lomax.dk
tlf: 47 36 80 00

Måske der er en demo, men det må de vide
Avatar billede parkens Nybegynder
17. november 2001 - 13:43 #6
Jeg har lige kikket på siden.
Kan ikke se at de har det Program !!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2001 - 13:45 #7
De har det ikke på deres hjemmeside men i deres katalog, det kan du jo bestille...

Avatar billede parkens Nybegynder
17. november 2001 - 13:48 #8
Og du mener det det imødekommer det jeg skal bruge det til >>Se spørgsmål !!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2001 - 13:49 #9
Jeg går ud fra at det du søger er et sys. der kan holde styr på dine medarbejders timeforbrug?
Avatar billede kanyle Nybegynder
17. november 2001 - 13:58 #10
http://www.timesolv.com
^--- har overtaget det gamle (og  hidtil gratis) \"RedGorilla\" timeregistreringsværktøj. En demo kan downloades

/kanyle