Avatar billede hanuman70 Nybegynder
16. marts 2000 - 21:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Svenskere til en side, nordmænd til...

Jeg vil gerne sende besøgende fra vores nabolande til deres egen forsider på min homepage.

Hvordan bærer jeg mig ad ?
Avatar billede cybles Nybegynder
16. marts 2000 - 21:10 #1
Et ikon med snaps for nordmænd og et ikon for øl til svenskerne :-)

Nej du kan gøre det ud fra at du detecter hvilket domæne de kommer fra, men den holder bare ikke så godt, for en bruger kan jo godt komme fra et andet domæne end det land han kommer fra, så det vil ikke komme til at fungere ordentligt.

Men som sagt det er en mulighed.
Avatar billede hanuman70 Nybegynder
16. marts 2000 - 21:30 #2
Jeg kender risikoen, men tager den gerne når det kun er nordiske sprog.

Men hvordan gør jeg ????
Avatar billede cybles Nybegynder
16. marts 2000 - 21:32 #3
2 sek ser lige om jeg kan finde et script til dig ....
Avatar billede cybles Nybegynder
16. marts 2000 - 21:37 #4
Hej igen afvis mit svar jeg har ikke tid til at finde det script men det ligger herinde på eksperten et sted jeg har bare ikke tid til at finde det nu, afvis mit svar så de andre kan komme til.
Avatar billede predict Nybegynder
16. marts 2000 - 22:00 #5
Hvad med codepage, den må da kunne trækkes ud som en server variable, too bad hvis du kører med engelsk keyboard lay-out
Avatar billede predict Nybegynder
16. marts 2000 - 22:15 #6
øh du=de :)
Avatar billede hanuman70 Nybegynder
17. marts 2000 - 08:12 #7
Er der nogen, der kan vise mig noget kode ??

Hvad er ulemperne / fordelne ved codepage / domæne ?
Avatar billede stoffer Nybegynder
17. marts 2000 - 10:07 #8