Avatar billede dooley Nybegynder
16. november 2001 - 11:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win95 fejler ved nedlukning

Hver gang win95 afsluttes kommer følgende windows blue screen: En alvorlig undtagelse OD er opstået på adressen: 02F7:00000CA2. Programmet afsluttes.

Hvad er fejle?

Med Venlig Hilsen Tom
Avatar billede powell Nybegynder
16. november 2001 - 11:37 #1
Kører du nogen form for Anti Virus program? Jeg har set denne fejl ved bl.a. Norton Antivirus. Ligeledes er den set hvis driverne til lydkortet ikke er helt i orden, da har jeg også set denne fejl, men det var dog til win98.

Jeg tror at du har en fil i din windows der er korupt/itu, prøv at opdatere dine drivere til de enheder du har kørende, eller genetabler dem ved at læse dem ind igen, specielt drivere til lyd/grafikkort.

Er det en fejl der er opstået pludselig, eller har den altid været der?
Avatar billede dooley Nybegynder
16. november 2001 - 11:47 #2
Ved ikke hvornår fejlen er opstået. Har fået den ind til reperation. Vil prøve at opdatere drivere- tak for svaret!!
Avatar billede powell Nybegynder
16. november 2001 - 11:49 #3
Hvis det er en du har til rep. så vil jeg med større sikkerhed sige at det er en SW-fejl. opdater evt. også de ting du kan i windows 95, dette kan måske også hjælpe.
Avatar billede dooley Nybegynder
16. november 2001 - 12:04 #4
Skal ikke opdatere noget, risikere bare at ødelægge mere!! Det passer heller ikke med at den fejler ved afslutning. Det er kun når man beder om \"Genstart\". Ved \"Luk computer\" er der ingen problemer! - Mystisk ik!!
Avatar billede powell Nybegynder
16. november 2001 - 12:55 #5
Kan den på en måde genstarte enkelte enheder før systemmet har været helt nede ?