Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
15. november 2001 - 14:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

køler på asus a7m266

Er der nogen der har erfaring med store kølere på en asus a7m266? Se lyterne til venstre for socket, http://www.midtdata.dk/images/produkter/asus-a7m266.jpg
Avatar billede dragen Nybegynder
15. november 2001 - 14:11 #1
Clamp-style?

De har lidt svært ved at komme på plads nemlig =)
Avatar billede dah Nybegynder
15. november 2001 - 14:19 #2
hvad for en køler har du??
jeg havde lidt det samme problem bare ikke på et asus bundkort, men jeg lavede nogen tricks med min køler så den kunne være der, jeg sleb men en fil i siderne på min køler så den kunne være der, det er en super orb jeg har...
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
15. november 2001 - 14:25 #3
Det er da ikke noget problem så skal køler være uhyggelig stor hvis ikke den passer
Avatar billede dah Nybegynder
15. november 2001 - 14:27 #4
næææ det skal den faktisk ik..... men nogen køler er bare lidt anderleds end andre....så
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 13:38 #5
Alpha PAL8045 passer ikke: http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html
Så du må nok købe en mindre model.
Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
16. december 2001 - 22:15 #6
der er ikke rigtig kommet noget rigtigt god,såååå