Avatar billede cape Nybegynder
15. november 2001 - 13:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tooltip/combobox....

Jeg har et lille problem....

Jeg har en lille gif som ved \"mouseover\" viser et tooltip.
Problemet ligger i at det felt med tooltipen som \"popper\" op og den kan ikke lide combobokse.
Comboboxen bliver ikke gemt af tooltipen som alt det andet .....

Hvordan retter jeg det ?
Avatar billede loss Nybegynder
15. november 2001 - 13:32 #1
Avatar billede cape Nybegynder
15. november 2001 - 13:35 #2
Tjah...det var lidt af det.....men det er jo ikke hele siden som skal være en tooltip...men et lille område...i dette link overskriver du jo bare formen.
Avatar billede loss Nybegynder
15. november 2001 - 13:42 #3
jeg har selc siddet med samme probelm engang, Det med at når jeg ved mouse over kalder noget frem ved at ændrer dets visibility... problemet er bare at i IE der er select boxe bestemt til altid at have den højeste z-index, hvilket stinker en del... for det virker faktisk i NS6

første gang jeg har været glad for netscape :)

En ting man kan gøre er enten at skjule boxen helt når pop uppen skal vises, men jeg fandt osse en løsning, hvor man kunne bruge funktionen clip.width  eller noget i den stil, men det vil aldrig komme til at holde helt :(
Avatar billede cape Nybegynder
15. november 2001 - 13:42 #4
ok - men tak for hjælpen i hvert fald...
Avatar billede cape Nybegynder
15. november 2001 - 14:22 #5
hvordan lades det med funktionen clip.width ...

kan du sende mig et eks ???
Avatar billede loss Nybegynder
15. november 2001 - 20:56 #6
jeg har ledt efter linket, men kunne ikke lige finde det, skal nok lede ledt mere, men du må lige vente :)
Avatar billede cape Nybegynder
26. november 2001 - 15:53 #7
lukket