Avatar billede mikkel.m.lund Nybegynder
15. november 2001 - 10:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

OC RAM

Hvilket producent er bedest når man skal have 2100 DDR, som skal overclockes?
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
15. november 2001 - 10:38 #1
Det er ikke så vigtigt.
Bare du køber 1. Parts og monterer nogle ram-køleklodser på rammene, så skulle det ikke være noget problem..

MVH Un1

Køleklodserne kan købes på www.studidata.dk
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
15. november 2001 - 10:39 #2
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
15. november 2001 - 11:21 #3
I dk.edb.hardware.overclocking ser det ud til, at den generelle mening er, at hvis man virkelig vil langt op, så skal man købe Crucial. Der er folk, der blærer sig med bushastigheder på 170+ MHz derinde. Men de ram er vist også ret dyre.
Avatar billede groggy Nybegynder
15. november 2001 - 11:23 #4
Hvis du køber Kingston er det billigere at købe dem i England. Og Kingston sku være meget venlige til at overclocke.

Og som un1cOrn skriver er køling en god ting at huske!
Avatar billede groggy Nybegynder
15. november 2001 - 11:25 #5
Ups.. Det er Crucial du kan købe i England... Sorry...
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
15. november 2001 - 11:46 #6
Link til bestillings side:
http://www.crucial.com/uk/index.asp
Avatar billede kludedukken Nybegynder
15. november 2001 - 12:00 #7
Det er bestemt IKKE ligemeget hvilke Ram man køber hvis man vil OC.
Men Ram\'en som x2mebrain nævner er gode OC Ram.

Men Kingston og Apacer kan også sagtens gøre det.
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
15. november 2001 - 12:06 #8
crucial er en del billigere i England. Også billigere end noname ram i DK. Men de fås ikke i 512 MB moduler endnu.