Avatar billede permobil Nybegynder
14. november 2001 - 21:18 Der er 14 kommentarer

Lyd på pc

Erder nogen der ved hvordan jeg får lyd på mit DVD drev, mit bundkort er et.
EPOX bundkort (2 USB, 5 PCI, 1 ISA)
AMD K6-III 450 MHz
128 SD-RAM (100Mhz)
ASUS V3400 TNT 16MB TV Out/In
Thermal Take køler (orb)
Samt hvordan jeg kan se tv på compurteren.
Får jeg har lyd på alt andet, det er kun når jeg ser DVD film jeg ikke har nogen lyd
Avatar billede bundgaard Nybegynder
14. november 2001 - 21:20 #1
Har du kørt dit lydkabel fra dit DVD drev til dit lydkort?
Avatar billede fredelu Nybegynder
14. november 2001 - 21:20 #2
Har du tilsluttet det lille kabel der løber fra lydkortet til dvd drevet ?
Avatar billede fredelu Nybegynder
14. november 2001 - 21:21 #3
wow kun 5 sekunders forskel !!
Avatar billede permobil Nybegynder
14. november 2001 - 21:23 #4
Nej det har jeg ikke hvor skal det kabel side, for jeg kan ikke se hvor på DVD drevet skal side jeg kan ikke se der er nogle stik.
Avatar billede fredelu Nybegynder
14. november 2001 - 21:32 #5
Kablet skal side bag op dvd drevet og føres ned til bundkortet, hvor der står dvd sound eller sådan noget.
Ellers kan du læse det i din manual til bundkortet
Avatar billede ole4 Nybegynder
14. november 2001 - 21:36 #6
Du skal tilslutte et lydkabel fra dit DVD drev og til dit lydkort...! Kablet er sådan et to farvet et, det plejere at være Rødt og Sort...!
Avatar billede permobil Nybegynder
14. november 2001 - 21:49 #7
Der Har jeg sat et kabel i dvd drevet og kablet er to farvet, men jeg kan ikke se på bundkortet hvor den anden ende skal side.
Avatar billede permobil Nybegynder
15. november 2001 - 05:18 #8
Hvis det hjælper jeg så prøv at se på dette link
ftp://ftp.epox.com/support/motherboard/manuals/mvp3g101.pdf
Det er mit bundkort og der kan jeg kun finde det stik der er til speaker,ogdeter jo til den lille højtaler der er i kabinnetet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2001 - 06:31 #9
Permobil>>  Når du skal se DVD film på fjernsynet skal du tage lyden ud af lydkortet! Lyden kommer ikke over i fjernsynet via dit TV-out kort. Heller ikke når du bruger S-VHS, der skal derfor trækkes et ekstra kabel til lyden!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2001 - 06:33 #10
Hvis du kan spille musik CD\'er og musik i det hele taget på din maskine er tingene inden i maskinen forbundet rigtigt!
Avatar billede permobil Nybegynder
15. november 2001 - 08:44 #11
Ja jeg kan godt spille alm. cd der er ikke noget  ivejen så ved jeg ikke hvad der er galt.????
Avatar billede allanf Nybegynder
15. november 2001 - 11:46 #12
Lydkabel fra DVD til Grafikkort, hvis du vil høre musik fra DVD på computeren skal der også lydkabel fra grafikkort til lydkort.
Sørg for at vende stikket rigtig, på nogen grafikkort/lydkort kan man vende dem forkert.
Avatar billede permobil Nybegynder
15. november 2001 - 11:51 #13
Jeg har prøvet at vende den både den ene og den anden vej, intet hjælper.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2001 - 17:51 #14
permobil>> Har du forbundet lydkortet til dit anlæg?