Avatar billede wuotan Nybegynder
14. november 2001 - 18:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Win2000 drivere

Hmm?? HAR som ny Ekspert.dk-bruger vist dummet mig? Har installeret DAP5, men det er samme fil samme størrelse der bliver hentet. Den vil stdigvæk ikke køre?

Her tænker jeg på skærmkort.... Det lydkort jeg har siddende er et aztech 2316. Nogen der kender et link til win2000 drivere til det
.o0(Hvis den slags findes da?*S*)0o.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
14. november 2001 - 19:03 #1
http://www.aztech.com.sg/drivers_main.htm

Her er et link til Aztech\'s driverside...

Jeg synes ikke jeg kan se nogen model der hedder 2316... måske de nævnte kort på siden kan hjælpe dig videre...
Avatar billede wuotan Nybegynder
14. november 2001 - 19:16 #2
.o0(Overvejer seriøst at skifte tilbage til win98?
Der kørte tingene s** da upåklageligt. Lige meget hvad jeg downloader er det ikke den ene slags prog og heller ikke den anden så win2000 vil ikke installere filerne?)0o.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
14. november 2001 - 19:21 #3
hmmm... jeg kørte med w2k i et stykke tid - og det kørte ret godt...

Jeg er dog hoppet på XP vognen - og den er jeg meget begejstret for ... det styrer for vildt...
Avatar billede wuotan Nybegynder
14. november 2001 - 19:25 #4
Har kørt XP, troede dog det var NTFS-formatet der drillede og IE6 kører ikke ret godt, så jeg skiftede tilbage til win2000, det kører sgutte for godt så jeg overvejer helt at skippe de 2 versioner?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. november 2001 - 19:27 #5
Det er fordi Win 2000 er et meget selvstændigt program og meget enerådende, du har ret i at det er svært at skifte drivere.
Men for mig lykkedes det på denne måde:
Venstre klik på denne comp og ind i hardware der finder du så din skærm og egenskaber igen.
Der står der drivere på et af fanebladene, ved at sætte flueben i cd- rom drev eller diskette, jeg ved ikke hvad du har driveren på, men læs hvad maskinen siger, og derefter slukker du maskinen ikke genstart, men slukke helt og så starte, det  lykkedes for mig på den måde.
Jeg vil blot sige at Win 2000 eller XP er et meget stabilt program og det kører i en uendelighed, det eneste der kan lave knas er hvis man bruger noget som MS ikke samarbejder med, så kan det rigtig blive noget skrammel.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. november 2001 - 19:28 #6
jeg skal have XP så snart jeg kan lægge mine klamme hænder på programmet.
Avatar billede wuotan Nybegynder
14. november 2001 - 19:30 #7
nordicwolf > Havde min brænder virket kunne det fint have været organiseret*S*
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. november 2001 - 19:37 #8
Hmm - nu tror jeg det er ved at gå op i en større gang.....ged.

Vi startede her:
http://www.eksperten.dk/spm/133905

Og nu fortsætter du med at lede efter ny driverfiler??

Den du linkede til før, kunne jeg altså sagtens downloade og eksekvere uden problemer.
Jeg tror stadig du har et problem med at downloade filer.

Jeg kører i øvrigt w2k uden nogen problemer overhovedet.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. november 2001 - 20:07 #9
Må jeg lige sige at det er fyfy, alene tale om sådan noget her i dette forum, er meget forbudt.
Avatar billede wuotan Nybegynder
14. november 2001 - 21:04 #10
Ole : Giver dig totalt ret.... *S* Noget ged er det?

Har ingen som helst problemer med at downloade filer. Mit problem ser ud til at komme fra win2000, den er komplet kold overfor hvilken slags filer jeg downloader og prøver at installere, det være sig opdaterede lyd-/grafikkort drivere??
Avatar billede isl19960 Nybegynder
14. november 2001 - 22:01 #11
Takker for point :)