Avatar billede thememan Nybegynder
14. november 2001 - 15:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg har lige et lille spørgsmål

davs jer er igang med at lave lyd til et teaterstykke og jeg mangler et adresse, nyhedsgruppe eller database hvor jeg kan finde lydklip, efekter og ander ting er der sådan noget nogle steder eller er det bare at være heldig at finde det på forhånd tak

(jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig)
Avatar billede jonashauge Nybegynder
15. november 2001 - 09:11 #1
prøv at søge på google (http://www.google.com) efter soundeffects eller lyden du mangler...

hvis der er noget du ikke kan finde, så kontakt mig på ICQ# 62004225 eller e-mail: jeg.er@cyberjunkie.dk og jeg skal se hvad jeg kan gøre!
Avatar billede thememan Nybegynder
20. november 2001 - 10:31 #2
det har jeg prøvet jeg fandt noget men ikke lige det jeg havde håbet