Avatar billede tommy Nybegynder
15. marts 2000 - 13:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scrolling og Layers

Jeg er ved at lave et site hvor der på nogle onmouseover bliver et layer synligt, det er meget let.

Men så bliver problemet at det er i fremes og jeg vile have det layer til at kommer frem samme sted i forhold til toppen selv om at man har scrollet ned på siden..

er der nogen der har set andre sider hvor en sådanne function bliver brugt, eller ligger inde med noget code der bare kommer i nærheden ?

Avatar billede kim_bille Nybegynder
15. marts 2000 - 14:47 #1
Avatar billede tommy Nybegynder
16. marts 2000 - 13:49 #2
Jeg har nu siddet og leget lidt med det ... nogen der keder et sted hvor det bruges ?
Avatar billede tommy Nybegynder
17. marts 2000 - 11:05 #3
det var den her jeg manglede ;o)

document.body.scrollTop