Avatar billede trex Nybegynder
11. november 2001 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OpenGL eller Direct3D ?

Hej
Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv hvad der er bedst, OpenGL eller Direct3D til 3DS MAX 4. Nogen som kan hjælpe mig ?

Med Venlig Hilsen
Stefan Thilemann
Avatar billede md_craig Nybegynder
11. november 2001 - 14:46 #1
Jeg ville nok tage OpenGl

men....
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
11. november 2001 - 14:52 #2
OpenGL. Specielt, hvis det er et grafikkort med GPU (fx. GeForce eller ATI Radeon). Så overtager grafikkortet i højere grad beregning af grafik. Til gengæld bliver grafikkortet ofte noget varmere...
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
11. november 2001 - 19:53 #3
Takker :o)
Avatar billede trex Nybegynder
11. november 2001 - 20:47 #4
så lidt :D