Avatar billede lagier Nybegynder
11. november 2001 - 02:09 Der er 6 kommentarer

Database til MP3 ?

Vil gerne have en database (går ud fra det er sådan en jeg skal bruge) til mine mp3er.
Jeg skal kunne søge på titel og artist.

Er det muligt og isåfald hvordan og med hvad gøres det ? Er det svært ?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. november 2001 - 02:18 #1
prøv at hente den nye beta 3 på www.winamp.com ...
Avatar billede kube Nybegynder
11. november 2001 - 02:20 #2
hvis du trykker J når du kører winamp kommer der en box op hvor du kan søge på enten titel eller sanger! eller er det fordi du selv vil lave en speciel en...?
Avatar billede lagier Nybegynder
11. november 2001 - 02:27 #3
jelzin101 > Hvad kan den ?

kube > Egentlig ikke. Har bare efterhånden så mange mp3er at jeg gerne vil have en funktion hvor jeg kan søge blandt dem, ud fra titel eller kunster.

Hvordan laves sådan en ?
Avatar billede halifax Nybegynder
11. november 2001 - 02:30 #4
Kik på Advanced MP3 Catalog - er vist lige hvad du har brug for. Fås også med dansk sprog. Link
www.wizetech.com/

Avatar billede lagier Nybegynder
11. november 2001 - 02:38 #5
halifax > Ser spændende ud. Vil downloade og prøve det imorgen (ehh..idag hedder det vel....men senere idag).
Dog så det umiddelbart ud til at der var begrænsniger på den version der kunne hentes gratis.
Men ser på det.

Andre muligheder/løsninger er stadig velkomne.

G\'nat.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
11. november 2001 - 08:56 #6
Prøv at spørge over i \'Database kategorien\'. Eller kan jeg lave een i Access til dig for en \'hund\' ...