Avatar billede pixhouse Nybegynder
09. november 2001 - 01:14 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Design af logo

Jeg har brug for nogle menu symboler til runde knapper, det skal altså ikke være tekst på knapper.
5 knapper:
Links
Contact
news-mail
Company
Members

Er der nogle der har mod på at prøve kræfter, der er kun point at dele ud af.
Avatar billede cliche Nybegynder
09. november 2001 - 01:30 #2
LOL damn
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
09. november 2001 - 02:48 #3
Pixhouse.. hvor store skal de ca. være og er der nogle bestemte farver de skal passe til..?
Avatar billede Jman Praktikant
09. november 2001 - 07:49 #4
hvor thomzen ??
Han plejer da at komme med et link til en uvurdelig flot side, når pointtal overstiger 60
Avatar billede Kengun Praktikant
09. november 2001 - 08:34 #5
Jeg har satt sammen en liten samling. Kanskje du kan bruge noget her?
http://www.pitstop.f2s.com/131549.jpg
Beklager de små \"(C)\". Det er bare min \"sikkerhet\".
Avatar billede Kengun Praktikant
09. november 2001 - 08:35 #6
Alle ikoner kan selvfølgelig leveres som transparente gifs.
Avatar billede Jman Praktikant
09. november 2001 - 08:46 #7
hvordan kan du sætte copyright på noget, om du ikke selv har lavet ?
Avatar billede Jman Praktikant
09. november 2001 - 08:47 #8
pixhouse - hvis det er sådanne du leder efter, så søg på www.gograph.com og spar dine \"nyoprettede point\"
Avatar billede Kengun Praktikant
09. november 2001 - 09:16 #9
ok, ok, den \"(C)\" var bare for å forhindre at pixhouse deler ut points i \"hytt å pine\".
Avatar billede pixhouse Nybegynder
09. november 2001 - 10:53 #10
tsocm) Jeg går ud fra at du mener at jeg har sat for mange point på spil. Hvis det er sandt så takker jeg for din venlighed, da jeg er ny på eksperten.dk skal jeg jo lære hvordan man opfører sig. Jeg syntes bare der var en lighed imellem de spørgsmål jeg havde læst under Freelance opgaver og hvad jeg havde afsat. Hvad ville være normalt at belønne med for en sådan type opgave?

Kengun) jeg kan ikke få adgang til dit link http://www.pitstop.f2s.com/131549.

superior) Også tak for din hjælp :) Copyright kan man altid få/købe sig til om det er point eller penge er egentlig ligegyldig. Hvem tror du har (C) på et logo som et reklame bureau udarbejdet for Fx. Carlsberg?

Avatar billede wilweb Nybegynder
11. november 2001 - 16:51 #11
Jeg vil gerne sende dig et forslag, men du skal ikke af med 300 point! 30 er OK!
Avatar billede pixhouse Nybegynder
16. november 2001 - 13:42 #12
Gizom - Tak for hjælpen, du får 100 point for din hjælp