Avatar billede roar Nybegynder
11. marts 2000 - 21:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nye kategorier: VB Script og VBA under Programmering?

Var det værd at oprette kategorien "VB Script" og "Visual Basic for Applications" under Programmering?

Eller kunne "Visual Basic" i forvejen tænkes at være dækkende for:
- Visual Basic
- Visual Basic for Applications
- VB Script

Jeg synes det ville være en fordel at skelne mellem de forskellige udgaver af Visual Basic-sproget.

Den nuværende overskrift "Visual Basic" henleder mine tanker på spørgsmål vedrørende udvikling af selvstændige applikationer.

Hvis man oprettede "VB Script" og "VBA" kunne man adskille tingene bedre.

Hilsen roar
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2000 - 23:13 #1
Det er er ikke  tit der bliver oprettet nye kategorier, og samtidig tror jeg at de går ind under punktet Visual Basic.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
14. marts 2000 - 11:02 #2
Jeg støtter oprettelsen af en VBA-kategori !!
Avatar billede cort Nybegynder
28. marts 2000 - 15:46 #3
Jeg støtter også oprettelsen af en VBA-kategori !!
Hurtigst muligt