Avatar billede luksus Nybegynder
10. marts 2000 - 20:56 Der er 13 kommentarer

Kan man downloade et modem på nettet?

Kan man downloade et modem fra nettet? I så fald hvor? Kan det være på en almindelig diskette?
Avatar billede spacey Nybegynder
10. marts 2000 - 21:00 #1
Det kan downloades via programmet "Bananoid generator ver. 2.0" og kan sagtes gemmes på en almindelig diskette, bare man husker at dyppe den i et stykke gammelt wienerbrød!!!

Hvis man vil hente det rigtigt hurtigt kan man også stå på hovedet og danse regndans imens!!!
Avatar billede spacey Nybegynder
10. marts 2000 - 21:02 #2
Jeg kan også sende dig en kopi af min sportsvogn fra http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=5926 eller tidsmaskinen fra http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2271
Avatar billede einstein Nybegynder
10. marts 2000 - 21:12 #3
luksus>> selv om det er fredag aften, behøver du ikke allerede være stiv. Jeg ville personligt mene at et modem et er fysisk objek.... men det er måske bare mig...
Avatar billede getalife Nybegynder
10. marts 2000 - 21:29 #4
heh..
Avatar billede getalife Nybegynder
10. marts 2000 - 21:34 #5
Tjaaeh... jeg kan gi dig adressen på en pebernød der lugter af gammel skjorte.
Men jeg vil nok holde mig til einsteins svar.
Et modem kan ikke downloades, da det er en enhed man tilslutter computeren. (som man derefter smækker til en telefonlinie).
Drivere (software der får modemet og computeren tilat snakke sammen) kan der findes mange af på nettet.
Avatar billede thomzen Nybegynder
10. marts 2000 - 22:32 #6
..jojo.. du kan godt downloade et meget hurtiget et på: www.jeg_er_ik_smart.dk
...men det kører måske lidt ustabilt.. *gG*
Avatar billede bjarte Nybegynder
10. marts 2000 - 23:17 #7
det er nok meg og da einstein....
modem. downloade?????
Avatar billede bjarte Nybegynder
10. marts 2000 - 23:18 #8
det du gjør: du går inn på en hardwareside og betiller et... da får du et i posten om noen dager...

:)
Avatar billede christoffer Nybegynder
11. marts 2000 - 23:46 #9
HVAAA!
mener han en driver eller hvad (gå dog ind på den hjemmeside som producenten har)

;o)
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2000 - 08:44 #10
øv - hvorfor svarede han aldrig =(
Avatar billede ptj Nybegynder
16. marts 2000 - 11:56 #11
Da du logisk må mene driverne til et modem, er svaret ja. Du kan henvende dig på adressen: www.driverguide.com

Her kan du tilmelde dig, det er ganske gratis, du bliver ikke sønderbombet med spam, så klø bare på.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2000 - 10:59 #12
Hm.. nu er jeg faktisk kommet i tvivl om du mener driver, eller et software-modem...

driverne, kan du logisk nok hente fra producentens hjemmeside, eller www.drivershq.com

Men hvis du mener et software-momdem, kan jeg faktisk oplyse at det findes! Dog indtil videre kun til bærbar-brug!.. og jeg ved heller ikke hvor godt det virker! Jeg har godtnok ikke producentens navn i øjeblikket da det står i et katalog, fra CeBIT messen, derhjemme...
Avatar billede kotelet Nybegynder
22. marts 2000 - 20:01 #13
Et modem er sådanset i fysisk objekt, så jeg ville mene det ville være "lidt" svært at hente det gennem en 0,6 cm tyk ledning. Hvis du mener et softwaremodem, som forresten har vist sig at være YDERST usikre, kan jeg IKKE anbefale det. Tag ned til din "lokale" hardware forhandler og køb et externt.

Hilsen Nicolet ( ham med det nogenlunde rimelige svar, som fortjener en lille point )