Avatar billede steene Nybegynder
06. november 2001 - 00:12 Der er 5 kommentarer

Outlook express etc.

Jeg har en nyhedsgruppe der skal modtage brev. Når jeg sender til alle samtidigt, hvordan får jeg så den enkeltes navn, som ligger i adressekartoteket, vist på modtagers mail....altså
Fra:Nyhedsbrevet Til:Peter Jensen

Avatar billede hologram Nybegynder
06. november 2001 - 00:40 #1
Hvis du vil have at modtageren kun kan se sig selv som modtager skal du skrive alle adresserne i BCC-feltet.
Hvis du har alle modtagerne i dit adressekartotek kan du skrive mailen, og trykke på det billede af et adressekartotek ved siden af \"til:\"-boksen.
Så markerer du dem der skal modtage mailen og trykker på BCC-knappen :)
Avatar billede steene Nybegynder
06. november 2001 - 01:05 #2
Hej Hologram...
Når jeg gør som du skriver kommer der en besked i Til:-feltet.........Undisclosed-recipient
Avatar billede hologram Nybegynder
06. november 2001 - 01:11 #3
Du kan eventuelt vælge at sende mailen til dig selv også, i til-feltet.
Avatar billede steene Nybegynder
06. november 2001 - 01:44 #4
Hej Hologram...
Tak for besværet men det fungerer stadig ikke på min Outlook Express.
Når jeg sender den samme besked (nyhedsbrev) til to forskellige mail-adresser viser den alle eller ingen.
Når adresserne sættes i Bcc bliver beskeden
Undisclosed Recipient:(samt alle de forskellige mail-serveradresser brugerne af nyhedsbrevet har, dog ikke deres egentlige mailadresser). Jeg vil bare have at deres navn kommer til at stå \"Rent\" i mailen.

Steene
Avatar billede hologram Nybegynder
07. november 2001 - 00:05 #5
Jeg har ikke meget erfaring med den slags, så jeg kan ikke umiddelbart hjælpe dig længere...