Avatar billede moejensen Nybegynder
09. marts 2000 - 01:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

S-vha udgang på NVidia TNT2 virker ikke

Jeg har et NVidia TNT riva 2 m/tv-udgang.
Jeg har haft stor glæde af at bruge min tv-udgang under win 98, men efter jeg har fået win2000 virker tv-udgangen ikke mere....ja, jeg har opdateret til de nyeste drivere jeg kunne finde.

Det skal lige siges, at jeg også havde lidt problemer med at få min tv-udgang til at virke tilsidst under win 98...pludselig en dag var muligheden for at vælge tv-udgang væk....

er der nogen der kan hjælpe mig??

Avatar billede morteeni Nybegynder
09. marts 2000 - 12:18 #1
Det er rigtig nok det med tv-out for jeg har selv problemet under 2000 og nt 4.0 så jeg er lige med på en lytter !!!
Avatar billede exposure Nybegynder
09. marts 2000 - 12:28 #2
For at det ikke skal være løgn, kender jeg også en med hel samme problem. Prøv at skrive ind til Producenten. Ellers jeg jeg også med på en lytte.
Avatar billede fido82 Nybegynder
09. marts 2000 - 18:05 #3
Du kan ganske enkelt ikke f det til at virke, hverken i NT eller 2000, jeg har nemlig haft/har det helt samme problem
Avatar billede moejensen Nybegynder
09. marts 2000 - 22:33 #4
kan det virkelig passe?
Avatar billede snorga Nybegynder
10. marts 2000 - 11:59 #5
Driverne til grafikkortet skal vel understøtte tv-ud.

Jeg har et asus-tnt med tv ind/ud. Og det virker kun når jeg køre med asus's driver.

Du skriver at du har hentet de nyeste driver til kortet, er det så de nyeste driver til DIT grafikkort.
Avatar billede moejensen Nybegynder
10. marts 2000 - 14:59 #6
ja selvfølgelig *s*
Avatar billede mimer Nybegynder
10. marts 2000 - 22:49 #7
Ja, ja K. du snakker, vent nu på de drivere. De skal nok komme, Micro$oft certificere nye drivere hver dag, og så kan du jo glæde dig over at du sidder med et stabilt styresystem i mellemtiden.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2000 - 05:58 #8
NU sagde du godt nok lige stabilt styrer system

Hvis du vil have noget der er stabilt skal du nok overveje Red hat (linux)
Men overvej det grundigt
Avatar billede moejensen Nybegynder
12. marts 2000 - 21:16 #9
da jeg ikke har fundet en løsning på mit problem endnu, og kan se at det ikke kommer nogen venje, må vi hellere stoppr her....