Avatar billede siffreddi Nybegynder
05. november 2001 - 22:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jubiii endelig virus :-(

Uuuha.. Jeg har er et heldigt asen og har fået W32.Nimda.a@ ....

Min Norton2002 fortæller mig, at alle filerne skulle være placeret i biblioteket c:\\_restore\\archive

...og jeg får på en af de inficerede filer meddelelsen: \"The compressed file A0218169.CPY within C:\\_RESTORE\\ARCHIVE\\FS660.CAB is infected with the W32.Nimda.A@mm (dll) virus.\"

Alle filerne hedder .cpy, men de eksisterer ikke i biblioteket, ligesom underbiblioteket i ARCHIVE heller ikke eksisterer.

Jeg har efterhånden prøvet en del løsninger, herunder Norton2002, som ikke kan hverken fjerne virusen, sætte filerne i karantæne eller slette dem... Jeg har prøvet to forskellige versioner af fixnimda, der begge fortæller mig, at der ikke er Nimda-virus på min comp.

Det skal lige til sidst nævnes, at min comp. kører med WinXP i et LAN-netværk med en enkelt anden comp. Jeg har fundet ud af, at det skulle hjælpe at \"unshare\" alle mapper og drev, og det har jeg også gjort, men dette hjælper heller ikke !

Jeg har brug for HJÆLP !
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 22:32 #1
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 22:33 #2
Der står også hvordan du fjerner den under WinMe, som jeg kan forstå at du har ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 01:14 #3
øhh.. han skriver at han har xp, ikke me