Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
05. november 2001 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lnk2001 fejl i ms c++ 6.0

Hej!

Jeg får følgende fejl i ms c++ 6.0 når jeg kompiler mit workspace. Dvs. fejlen kommer ikke under kompileringen, men når filerne skal linkes til .dll!

roundrules.obj : error LNK2001: unresolved external symbol \"public: virtual int __thiscall CRoundRules::ClientCommand(class CBasePlayer *,char const *)\" (?ClientCommand@CRoundRules@@UAEHPAVCBasePlayer@@PBD@Z)

hvad gør jeg mon galt?
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
05. november 2001 - 14:27 #1
ups... glemte at siger kommer 17 andre fejl af samme type....
Avatar billede martinskou Nybegynder
05. november 2001 - 14:33 #2
Den funktion som du kalder (CRoundRules::ClientCommand), findes ikke i nogen af de filer som du linker med.

Check hvilken dll fil som funktionen ligger i, og tilføj den til projektet.