Avatar billede jonashauge Nybegynder
04. november 2001 - 22:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

animation...

Først vil jeg lige sige, at jeg er en newbie til flash, så det meste skal forklares rimelig godt...

Jeg sidder og har det problem at når jeg animerer 1 symbol flytter det sig flydende, men når der bare kommer 2 symboler ind i billedet begynder de at hakke...
Hvad er forklaringen/løsningen på det problem

(jeg kunne forestille mig noget med mindre grafik-filer, men det kunne også være noget andet...)
Avatar billede ditlev Juniormester
04. november 2001 - 23:02 #1
Hvis dine symboler animeres i hvert sit layer burde der ikke være nogle problemer. (Medmindre det er meget store animationer)
Avatar billede jonashauge Nybegynder
04. november 2001 - 23:25 #2
mine symboler animeres i hvert sit layer, men der er stadigvæk problemer....
Avatar billede ditlev Juniormester
04. november 2001 - 23:29 #3
Er begge animationer lige lange? (antal frames)
Avatar billede ditlev Juniormester
04. november 2001 - 23:40 #4
Prøv at oploade din film, så vi kan se, hvad det drejer sig om.
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
05. november 2001 - 02:12 #5
Ja, vil holde med ditlev. nemmest, hvis vi får, det så vi kan se på det... og så er det jo heller ik sikkert det hakker på vores maskiner.. ka jo ske det er din maskine der ik ka følge med.. (ved ik hvor stor den er osv.. ;o) -men det kunne være en mulighed.
Avatar billede jonashauge Nybegynder
05. november 2001 - 11:25 #6
Det skulle nok ikke være min maskine der var problemet...

T-bird 1000
Epox Ep-8KTA3+Pro
512 MB SD-RAM
Asus v7100pro Geforce2 mx-400

Alt med de nyeste drivere og den nyeste bios...

Avatar billede jonashauge Nybegynder
05. november 2001 - 11:28 #7
ditlev>>>den ene starter 40 frames før, den anden og hele filmen er på 3770 frames...

Avatar billede lingoman Nybegynder
05. november 2001 - 23:15 #8
Bruger du \'motion tweens\' samtidigt med at du styre andre bevægelser med actionScript ?
Avatar billede jonashauge Nybegynder
06. november 2001 - 00:37 #9
lingoman>>>jeg bruger kun motion tweens - til jer andre: jeg prøver at få uploadet filmen til en server....
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
06. november 2001 - 23:06 #10
Det var dog et hidsigt antal frames du bruger. 3770. Jeg har aldrig været ude for at bare bruge 10 % af 3770, men ok det viser vel bare at der er flere måder at bygge sin flash fil op på.
Avatar billede jonashauge Nybegynder
07. november 2001 - 10:37 #11
flash_gordon>>>jeg har lavet en animation til en sang som varer ca. 3 min. og 9 sek. med 20 fps
Flashen er ikke til streaming over internettet, nærmere en slags præsentation - Hvis den havde været til Internettet havde jeg sikkert gjort den lidt mindre....
Avatar billede jonashauge Nybegynder
12. november 2001 - 00:48 #12
jeg fandt selv ud af hvad der var galt...jeg var kommet til at importere 2*2 Mb filer og lavede animation på dem samtidig...den havde jeg ikke lige fanget...Men ellers tak for forslagene