Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 16:56 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Min hjemmeside!

Jeg er igan med at lave en hjemmeside og er støt på nogle problemer, og håbede på at i ville hjælpe mig.
siden er http://detbaresort.subnet.dk/index.html
som i kan se er teksen i midten, men jeg vil gerne have den til at stå i toppen, det samme glder menuen ude til venstre! Hvordan kan jeg det.
Og jeg vil også gerne have lidt kritik af siden, helst konstruktiv, men alt er vel i orden...

På forhånd tak...
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. november 2001 - 16:59 #1
Du tilføj bare VALIGN=\"top\" til cellerne.
Du vil vel ikke påstå at der er 200 unikke besøgende om dagen på den side?
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 16:59 #2
ha ha ha,, nej men man har vel lov til at drømme,, noget skulle jeg jo skrive, ik!
Avatar billede tinman Nybegynder
04. november 2001 - 17:03 #3
<td valign=\"top\">

</td>
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. november 2001 - 17:04 #4
>> noget skulle jeg jo skrive, ik!
- Det sagde Kurt Thorsen også. Det er ikke smart at forsøge at sælge noget i ly af en løgn. Fjern dog det banner, du kan alligevel højest tjene 5 kroner i måneden, det er ikke det værd.
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:05 #5
jeg har prøvet valign=\"TOP\" men kan sgu ikke få det til at virke!
Avatar billede speedy Nybegynder
04. november 2001 - 17:06 #6
fjern også den der dumme højrekliks-benægter :) Den virker alligevel ikke
/SpEeDy
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:06 #7
tommyf>>>> Jeg skal ike sælge noget, jeg skal bare se hvirdan det ville kommer til at se ud! tror du selv at nogle firmaer ville komme til  mig,, ha ha ha
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. november 2001 - 17:07 #8
Næ, men det tror du åbenbart, eller havde du bare sat et blankt billede ind.
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:12 #9
nej for jeg så det på en side, og syntes at det var sjovt og se hvordan det ville se ud.

Måske engang når jeg bliver rigtig god, vil jeg tage penge for Reklame, who knows...

Ellers andet som jeg kan gøre bedre!
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:12 #10
speedy>>> hvorfor virker den ikke!
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. november 2001 - 17:12 #11
Ja, fjern højreklik som Speedy nævnte.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. november 2001 - 17:13 #12
\"Ja, fjern højreklik som Speedy nævnte.\"
=
Ja, fjern \"ingen højreklik\" som Speedy nævnte.
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:14 #13
nu kan jeg godt se det!
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. november 2001 - 17:14 #14
Prøv at højreklikke(HOLD HØJREMUSEKNAP NEDE), når den så kommer frem med den box holder du stadig højremuseknap nede og trykker på enter, når du så slipper højremuseknap kommer menuen alligevel frem!
Avatar billede speedy Nybegynder
04. november 2001 - 17:14 #15
lina_g>>Den er nem at omgåes. Du skal bare holde højre musetast nede og trykke enter, og så slippe tasten, så kommer menuen frem :)
Avatar billede speedy Nybegynder
04. november 2001 - 17:15 #16
tommyf>>hehe :) enighed :)
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:15 #17
smart!! he he, hvordan ved i det!
Avatar billede speedy Nybegynder
04. november 2001 - 17:16 #18
tjaa....sådan noget lærer man når man bliver træt nok af at folk sætter det på :)
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:17 #19
hvad ellers,, hvad skla jeg gøre for at siden bliver rigtig god!
Avatar billede lina_g Nybegynder
04. november 2001 - 17:18 #20
bortset fra at få noget indhold på siden!