Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 14:55 Der er 25 kommentarer

Flere problemer med Counterstrike

Jeg udlover hermed 100 points, til den der kan løse de problemer der er med min Counterstrike. Problemet er ret enkelt:
JEG KAN IKKE SPILLE COUNTERSTRIKE!

Nu er første problem nu, at når jeg logger på en server under Multiplayer -> Internet games, går der en helvedes masse tid, inden der sker noget. NÅR der så endelig sker noget, står der:
\"Could not fin WON-ID\" (eller sådan noget).
Så i første omgang: Hvad er det der \"WON\" for noget?
Og hvordan løser jeg problemet?

Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:56 #1
Har du en LOVLIG udgave af CS/HL?
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 15:01 #2
JA, det kan du fandeme tro jeg har... Jeg har lige været i Fona og købt Half Life Generation, installeret CS hvorefter jeg så installerede CS 1.3 og Half Life 1.8!

- og inden jeg startede spillet, stod der, at jeg skulle indtaste en adgangskode, som står på pakken, det gjorde jeg så, og den startede så spillet op.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 15:02 #3
Problemet opstår først, når jeg prøver at logge på en server...
Avatar billede the_email Nybegynder
03. november 2001 - 15:03 #4
Afinstaller HL og CS, installer det så igen hvor du 100% indtaster den CD-key der fulgte med da du købte det på lovlig vis.

TheEmail.
Avatar billede the_email Nybegynder
03. november 2001 - 15:04 #5
Hvis det ikke virker, skal du gå op i Fona og få et nyt id, der virker.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 15:17 #6
Jammen den HAR - gentager - HAR godkendt ID´en, da jeg installerede den!
Avatar billede drone Nybegynder
03. november 2001 - 15:18 #7
Start lige med at afinstallere det hele.
Instaler så halflife. (Husk at indtaste cd-key når du bliver bedt om det
Instaler opgraderingen af halflife
Instaler cs 13 full.
Avatar billede drone Nybegynder
03. november 2001 - 15:19 #8
Det lyder som om du har blandet retail og addon versioner sammen.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 17:47 #9
OK. Nu virker det, men når jeg logger på en server, kommer dette her:
\"Connecting to server...\"
\"Connection accepted...\"
\"Disconnected. \"

- og så starter den forfra. Og efter lidt tid kører den fast. HVAD SKAL JEG GØRE?????

- og jeg har gjort som i har sagt, altså først:
Installeret Half Life.
Installeret Half Life 1.8
Installeret Counterstrike, som lå på den 3. CD, der fulgte med, da jeg købe spillet.
Installeret CS 1.3 Update.

- men hvad skal jeg gøre , for at den ikke Disconnecter mig?
Avatar billede the_email Nybegynder
03. november 2001 - 18:47 #10
Du skal IKKE installere den CS, der ligger på CD´en, som drone også skriver så blander du retail og addon, så afinstaller, installer HL fra CD´en, så HL 1.1.0.8 og så CS 1.3full

TheEmail.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 19:18 #11
Altså skal man ikke først installere den fulde ver. af Half Life, som man kan købe i butikkerne?
Det har jeg da ellers hørt man skal...
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
03. november 2001 - 20:09 #12
Nu har jeg gjort PRÆCIS som i har sagt, og jeg bliver ved, og ved og ved med at blive disconnected fra den ene server til den anden.
Der står:
\"Connecting to 224.495.37 (bare en eller anden IP)\"
\"Starting Network...\"
\"Disconnected\"

Avatar billede the_email Nybegynder
03. november 2001 - 21:04 #13
okay, så ligger problemet måske i at du har en firewall kørende eller det kan også være fordi at du skal gå ind i Custom Game, Aktivere CS (det er den nok i forvejen) og så skal du trykke Update, det skulle lige indtil her for nylig hvor jeg fik ny computer.

TheEmail
Avatar billede drone Nybegynder
04. november 2001 - 03:23 #14
For lige at præcisere:

Installer Half-life
Installer Half-Life 1.8
http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/modifications/653/
Installer CS 1.3 full
http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/modifications/652/
Avatar billede bat1234 Juniormester
04. november 2001 - 07:56 #15
WON er den organisation på nettet der identificerer dig som spiller. Dvs. at at den registrerer din computer som cs-spiller, med et eller andet id. Dette kan bl.a. bruges til at at \"banne\" folk fra en cs-server, hvis folk f.eks. har opført sig dårligt ved f.eks. at sabotere spillet, kan den enkelte server så udelukke dig vha. WON-identifikationen.

Måske er du ikke blevet registreret endnu!!
Prøv at undersøge det, er der ikke et ikon i startmenuen der står WON på??

Bat.

Avatar billede zaaaaa Nybegynder
04. november 2001 - 08:06 #16
Er du sikker på at du har den Orginale udgave af CS/HL, fordi så skulle det der ikke ske. Men hvis du har så skal jeg ikke sige dig hvad der er galt måske har du ikke opdateret dit CS + HL ;o)
Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 14:58 #17
har sammme problem, det er noget skod, når man endelig har købt et originalt spil, også virker det ikke engang......

VI må bare vente :-(  og så hvad deer sker....

mvh jesper
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
05. november 2001 - 19:27 #18
Prøv at installere det igen

mvh
Kasper.bc
Avatar billede egede Nybegynder
05. november 2001 - 19:28 #19
Jeg har hørt at problemet kan løses ved at skrive serienummeret i regedit uden -
Avatar billede bat1234 Juniormester
05. november 2001 - 19:49 #20
min cd-key virker heller ikke, den er i brug. Er der nogen der ved om man kan taste en ny ind - hvordan??
Avatar billede drone Nybegynder
06. november 2001 - 08:29 #21
For at indtaste en ny cd-key: ret værdien i registreringsdatabasen. Eller reinstaller. Husk at kontakte won og gør dem opmærksom på at der er nogen der har stjålet din CDkey
Avatar billede sniperazz Nybegynder
06. november 2001 - 08:39 #22
hør her.........

cyberlsn........

du skal installere det som drone, har beskrevet det længere oppe....
jeg havde samme proplem som dig, men gjorde som han havde beskrevet man skulle gøre......

thx Drone.....

og hvis det ikke virker, skal du sende en email ind til den her email, og skrive hvad der er i vejen, det gjorde jeg og de sagde at jeg bare skulle sende cd key\'en ind og ville få en ny tilsendt, men det virkede da jeg gjorde som Drone havde sagt...... her er email\'en:

vivendi@softwarefirst.com ....  Em´ne counterstrike cd key (pirated)

mvh jesper......

PS..... hvis du skal sende en email skal det være på engelsk........

Counterstrike RulEZ z z z z z z z zzzzzzzzzzzzzZZ
Avatar billede sniperazz Nybegynder
06. november 2001 - 08:39 #23
hør her.........

cyberlsn........

du skal installere det som drone, har beskrevet det længere oppe....
jeg havde samme proplem som dig, men gjorde som han havde beskrevet man skulle gøre......

thx Drone.....

og hvis det ikke virker, skal du sende en email ind til den her email, og skrive hvad der er i vejen, det gjorde jeg og de sagde at jeg bare skulle sende cd key\'en ind og ville få en ny tilsendt, men det virkede da jeg gjorde som Drone havde sagt...... her er email\'en:

vivendi@softwarefirst.com ....  Em´ne counterstrike cd key (pirated)

mvh jesper......

PS..... hvis du skal sende en email skal det være på engelsk........

Counterstrike RulEZ z z z z z z z zzzzzzzzzzzzzZZ
Avatar billede drone Nybegynder
06. november 2001 - 22:26 #24
sniperazz >> u r wlcm
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
16. februar 2003 - 11:41 #25
Mht. Won.net hvor den ofte går i stå... Når Won.net er nede kan næsten ingen logge på. Derfor skal du klikke på START, klikke på KØR, skrive NOTEPAD.

I NOTEPAD, vælg ÅBN, find mappen VALVE inde i HALF-LIFE.

Find filen WONCOMM.LST (husk i Åbn-vinduet at ændre "Filtype" fra "*.txt" til "Alle filer") åbn filen og find alle de steder der står HALF-LIFE.WEST.WON.NET og erstat det med 198.74.33.62

Lad portene være de SAMME, ændre IKKE disse.

Luk og GEM den nu redigeret fil.

Så er der ikke dét problem mere!