Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 16:44 Der er 14 kommentarer

WebPunkt.Dk part 2!!!!

Ja, der R sq flere problemer med Webpunkt.dk..

Igen har jeg problemer med nogle index filer på Webpunkt.dk.

Baggrund:
Jeg sad fredeligt og uploadede på min HP. Pludselig, som en trold i en æske, siger lortebrowseren \"403 Forbidden\" da jeg prøver at se min HP. Nå, tænker jeg og da problemet fortsætter, opretter jeg et spørgsmål på eksperten.dk. Svaret lyder at jeg skal have en index.php eller noget andet med index foran. Ok tænker jeg. Og hvad i alverden er det der ligger øverst på min liste over filer ??? En INDEX.PHP !! Da problemet fortsætter, er jeg tvunget til at lave en ny bruger på webpunkt.dk. Dvs. HELE min mysql database\'s infomationer skal kopieres... Igår blev jeg færdig med det. Og så idag, da jeg skulle uploade noget, gik det i lort. Jeg tjekkede min side for at se om hvad der var gået galt. Og da får jeg den glade meddelelse... \"403 Forbidden...\" Og igen har jeg både prøvet med index.php og index.html. Intet virker... =( Og ikke nok med det, jeg kan sq heller ikke uploade noget (hverken gennem FTP eller Webpunkt.dk). Dette skal jeg dog ikke udelukke kan skyldes andre årsager.

Jeg ved godt at Webpunkt.dk R et gratis webhotel, men helt ærligt...!  Jeg ved ikke hvilken mærkelig funktion i har sat til men jeg ved ihvertfald at DEN SKAL AF!!

Kan i ikke plzz prøve at finde fejlen?? Jeg HAR en index.php.

Det R pænt provokerende...

Nå, vi ses =)
/g0ldDuCk
Avatar billede jokn Nybegynder
02. november 2001 - 16:50 #1
hvad er din bruger på webpunkt.dk?
har du uploadet filen nu?
Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 16:54 #2
JEG HAR EN INDEX.PHP

Min bruger hedder clan-maf
Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 16:55 #3
Desuden kan jeg ikke connecte via FTP. Heller ikke uploade via Webpunkt.dk =(
Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 16:58 #4
Nå, folk har allerede opgivet =(

Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 16:59 #5
Hmm... det går lidt langsomt...
Avatar billede jokn Nybegynder
02. november 2001 - 17:00 #6
hmmmmm.....

Jeg kan sagtens både uploade og connecte...
prøv lige at lægge en fil der hedder index.htm uden noget indhold...
Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 17:02 #7
OK
Avatar billede jokn Nybegynder
02. november 2001 - 17:02 #8
hvis din index.php fil ikke er total hemmelig, så kan du prøve at sende den til mig, så kan jeg prøve at uploade den og se hvad fejlen er...
Avatar billede goldduck Nybegynder
02. november 2001 - 17:04 #9
Min index.php fil er ikk hemli\' LoL

index.php
-----
<? include \"header.php\"; ?>
<? include \"main_s.php\"; ?>
<? include \"footer.php\"; ?>

----
Slut

Der er ikke så meget =P
Avatar billede jokn Nybegynder
02. november 2001 - 17:06 #10
jammen øøøøh.... du har jo ikke uploadet noget!?

hvis du ikke kan via ftp, og heller ikke via webpunkt.dk.... så har du jo ikke lagt nogen filer endnu!
Avatar billede jokn Nybegynder
02. november 2001 - 17:09 #11
nu hvor du aligevel ikke kan logge ind... kan jeg så ikke lige få dit pass så jeg kan se om jeg kan?

(jeg gidder ikke skaffe dit pass lige nu...)
Avatar billede snebold Nybegynder
02. november 2001 - 18:47 #12
2 sek jeg kan gå ind og kigge i din mappe på serveren og lave en fil? Må jeg??

/Jan Hartmann
/ Webpunkt.dk
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 12:40 #13
yepper :-P
Avatar billede goldduck Nybegynder
03. november 2001 - 18:11 #14
Hallo interface??