Avatar billede bva Nybegynder
06. marts 2000 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Access rapport i FrontPage

Jeg har eksporteret en rapport til mit web-sted. Rapporten bliver delt op på 3 sider (uden min hjælp). Er det muligt at se hele rapporen på en side.
Hvis jeg importerer fra FrontPage, lægger den hele databasen ind, og det er jo ikke den jeg skal bruge, kun rapporten.
Berit
Avatar billede jefa Nybegynder
16. marts 2000 - 21:27 #1
Kan du ikke lave en side og så lægge de 3 sider ind på siden med include page som ligger under "Insert" "Frontpage Component"?
Avatar billede bva Nybegynder
16. marts 2000 - 23:35 #2
Har prøvet. Access deler selv en rapport ud i sider så de passer til A4, men hvis jeg lægger hele databasen ind så får jeg det på kun 1 side, men databasen er stor - så derfor vil jeg kun have rapporten ind - og på 1 side.
Avatar billede bva Nybegynder
17. marts 2000 - 21:24 #3
Undskyld jefa. Jeg var vist lidt for hurtig til at afvise din løsning, for det er faktisk måden at løse problemet på. At resultatet ikke bliver særligt kønt er jo ikke din fejl. Tak for tipset.
Avatar billede jefa Nybegynder
17. marts 2000 - 22:03 #4
Det var så lidt...
Avatar billede bva Nybegynder
20. marts 2000 - 10:45 #5
Tak for hjælpen