Avatar billede danneck Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brug af eps filer i windows

Jeg har problemer med at åbne nogle eps-filer i windows 98! Hvilket program skal jeg bruge til at få konveteret dem til jpg?
Avatar billede agony Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:35 #1
Adope photoshop kan gøre det.
Avatar billede sycho Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:36 #2
har du prøvet at omdøbe filen?
Avatar billede danneck Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:41 #4
Ikke den version af adobe jeg har på denne computer!

Filnavnet er rigtig nok så det vil jo ikke hjælpe at ændre navnet!
Avatar billede agony Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:41 #5
fik selv photoshop 6.0 gratis :-) fik også en 5.5 men den er jo ikke til meget nu med 6.0
Avatar billede agony Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:42 #6
du skal nok have 6.0 ja
Avatar billede prodic Mester
31. oktober 2001 - 22:43 #7
Photoshop 5.5 skulle meget gerne kunne åbne eps-filer også....
Avatar billede agony Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:44 #8
kan jeg ikke huske om det kan :-) men sikkert
Avatar billede danneck Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:45 #9
ACDSee kan da kun åbne filerne kan den ikke? Man kan da ikke bruge den til at gemme i et andet format eller ?
Avatar billede prodic Mester
31. oktober 2001 - 22:48 #10
http://www.acdsystems.com/English/Products/ImagingProducts/ACDSee/ACDSee/feature2.htm

I følge deres egen beskrivelse skulle den kunne convertere også.

om ikke andet, så kan trial udgaven af Paint Shop Pro vel klare det i den 30 dages periode.
Avatar billede danneck Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:50 #11
Ja den skulle kunne klare det. Tak for hjælpen!
Avatar billede m-lab Nybegynder
31. oktober 2001 - 23:33 #12
Hvad er det for en Adobe du har på du maskine..?
Jeg kender ingen Photoshop-version fra 4.0 som ikke kan håndtere en eps...

Du kan se hvilket program der har lavet dem ved at lukke eps\'en op i notepad eller wordpad. I starten eller slutningen af filen står der typisk hvilket program der har genereret dem.