Avatar billede jems Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:38 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

Hvad synes I?

Hej allesammen :)
Jeg har bikset en lille hjemmeside sammen, og kunne godt tænke mig at høre hvad alle I eksperter synes :)

http://www.lutzhoft.dk/jens

Mvh
Jens
Avatar billede sunebrejner Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:43 #1
Det store hvide tom rum er lidt kikset at se på, men ellers en flot side.
Avatar billede cypher00 Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:44 #2
Ja jeg er enig med sunebreiner deter ikke så fedt med det store vide rum....
Avatar billede resten Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:45 #3
okey side og nem at overskue.
MEN få den hvid side væk til venstre!!!!
Avatar billede totenslager Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:46 #4
flot
Avatar billede somaliomar Praktikant
30. oktober 2001 - 09:59 #5
Hvis man kører i lave opløsninger(600x800) kan man ikke se de nederste punkter i menuen! Det er ikke så godt.

Ellers fed side.
Avatar billede jems Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:00 #6
ok, men hvilken farve skal siden så være?
Avatar billede resten Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:06 #7
kan du ikke bare udvide siden så den fylder det hele ?
Avatar billede stampeair Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:39 #8
Eller centrer den
Avatar billede aljtse Nybegynder
30. oktober 2001 - 10:42 #9
Den er sku pæn, og den loader meget hurtigt..
Avatar billede jems Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:25 #10
Så har jeg rettet lidt :)
Avatar billede resten Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:07 #11
centrer den den hvide welkommen noget mer og den grå med smily den skal være noget mer tydlig så er den kanon :)
Avatar billede resten Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:36 #12
lige en ting til under dine link\'s er der mange fine ting men jeg for står ikke den lille programør ?? der kommer en pornoside frem der popper op ad helveds til er det meningen??
Avatar billede jems Nybegynder
31. oktober 2001 - 19:02 #13
Tak for den fine kritik, men I må gerne være lidt mere kritiske :)

Den der kommer med det bedste forslag får alle 60 point!
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 19:10 #14
YIKES! Blå! Jeg kan ligeså godt sige det med det samme: Jeg HADER blå nuancer! Hvorfor duer grøn ikke? Eller orange? ?-)
Nå, menuen er brugervenlig, men en smule kedelig. Nu er det jo heller ikke meningen, der skal være en masse spræl i den (vel?), men plusserne og minusserne kunne i det mindste få en farve, der passede bedre til dit farveskema. Du skal nok lige overveje en ekstra gang, om det kan være rigtigt, at man skal trykke på \"Gå til siden\" under Projekt-punkterne. Det kan godt være en smule frustrerende.
\"Hello :)\" logoet er ikke så godt. Igen gråt, og dermed kedeligt!
Hvorfor skal overskrifterne være så små, når rammen er så stor? For meget spildplads er ikke godt!

Karaktér: 6 ud af 10! (for det rimeligt enkle design)
Avatar billede bo Nybegynder
02. november 2001 - 10:11 #15
Selve indholds-boksen passer ikke ind i designet.
Prøv at gøre den sorte-ramme smallere og giv  boksen en anden baggrundsfarve.

Jeg synes at skriftstørrelsen på \'Personligt\' og \'Projekter\' er for stor.

Ellers okay design, men det kan gøres flottere... :)

Så der er lidt at arbejde med endnu, men du er delvis på rette spor.

7@13
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
06. november 2001 - 14:44 #16
jeg synes det er meget dårligt at man kan se alle ip\'er der har besøgt siden !!!!
men ellers en fin side
Avatar billede jems Nybegynder
20. december 2001 - 23:55 #17
Tak for hjælpen :)

Jeg synes ikke der var et svar som enetydigt gjorde sig fortjent til alle 60 point så jeg har fordelt point\'ne alligevel.
Bo får flest point da jeg har rettet mig mest efter hans(?) tips, derefter phoenixv for hello :) billedet.
Resten har fået 5 point for ideen med baggrunden.

Endnu en gang tak for hjælpen :)
Avatar billede resten Nybegynder
21. december 2001 - 08:37 #18
Takker.