Avatar billede zimbabwean Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acive movie + lyd på på web sider

Hej,
Har lige reinstalleret win200, lyd fungerer.
Jeg kom ind på en web side der spurte om jeg ville intaller sctive movie fra microsoft. Jeg sage nej ved en fejltagelse. Nu er der ikke lyd fra web sider.

Hvordan kan jeg få active movie ind igen og dermed lyd fra web sider??

Hilsen Peter
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:31 #1
kun et gæt:.
funktioner>>internetindstillinger>>avanceret>> kør ned til multimedier og slå lyd til...

Det er kun et gæt
Avatar billede zimbabwean Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:40 #2
Nej, det er ikke det, jeg har lyd ombord.
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:48 #3
så ved jeg det ikke..

prøv at gå ind på www.microsoft.dk og søg efter noget lignende
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:49 #4
Avatar billede zimbabwean Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:44 #5
man lærer noget hver dag ......... en \"codec\" til widows media player skuller der til ...... jeg reintallerede WMP totalt + codecs. og nu viker det. Hvad er dog en codec??
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:00 #6
En codec er en slags driver til filformater.

feks hvis du installerer en cdbrænder eller printer så skal du have et program til at få det til at virke..
codec er en slags driver..

en god codec som man kan bruge kan også findes på www.divx.com