Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til billedemenu

Jeg fandt en menu på følgende adresse
http://rgb.dk/nycopy/java/java-navigation-4.html
.
i menuen skal du så selv lave et billed om hvordan menuen skal se ud hvorefter class filen vil warpe den. jeg prøvede derefter at lave billedet i photoshop men jeg kunne ikke finde ud af det..jeg er bedre til paint shop pro, men i det program kunne man vist ikke lave sådan noget...

Er der ikke en der vil lave billedet til mig..
Jeg har en skabelon over hvordan mit billed så ud. den skal ligne det billede jeg lavede, men teksten skal bare være lidt højere oppe i menuen..
billedet ligger på www.psycho-sat.subnet.dk/knap.jpg

/Hilsen Satnam
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:29 #1
der kan godt afgives flere point
Avatar billede dennism Nybegynder
28. oktober 2001 - 16:32 #2
Du må undskylde...

Jeg forstår squ ikke dit spørgsmål! Hvad er det du vil have mig til?
Avatar billede www.satnam.da.ru Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:02 #3
Ikke noget..... har fundet ud af det.