Avatar billede kspohr Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke downloade!!

Hejsa.....

Jeg har lige installeret Win XP, men lige meget hvad jeg prøver at downloade siger EXPLORE at den ikke kan finde siden, og at jeg skal prøve igen senere.
Er det mig der har laver en opsætnings fejl i explore 6.0 eller er det en anden fejl i XP. Hvis ja, hvad har jeg så gjort forkert???
Jeg har en ADSL forbindelse med en Cisco router677.
Avatar billede well_r Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:19 #1
er IE 6.0 færdig?
er den ikke kun på beta?!
Avatar billede kspohr Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:24 #2
Det er den engelske version, og den er færdig!!!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:41 #3
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp

Vælg Danish

Er du sikker på at din driver til netværkskortet er rigtigt installeret/kompatibelt til Win XP

Check evt. dit netkorts hjemmeside for nyeste driver.

Er nød til at smutte nu, desværre
Avatar billede kspohr Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:48 #4
Mit netkort virker ok, og jeg kan også hente mine mail`s, men lige så snart jeg skal downloade IE på dansk f.eks så melder den fejl!!!
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:38 #5
Jeg tror ikke det har noget med netkortet! Slet ikke, når du kan komme på nettet!!

Har du tjekket at du ikke bare har glemt noget inden i XP, feks noget med rettigheder til at downloade! Er du administrator i XP? er du logget ind som admin.?

Har ik prøvet meget XP men lidt!

Kan du surfe uden problemmer?

-Sanded-
Avatar billede kspohr Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:49 #6
Jep....
Avatar billede Xelot Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:51 #7
Du skal slukke for alle dine firewall\'s og firewall\'en i xp, så burde det virke!!
Avatar billede kspohr Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:56 #8
Jeg kører slet ikke med firewall!!!
Avatar billede Xelot Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:16 #9
Har du slået den firewall fra, der er indbygget i xp??
Avatar billede coldrayie Nybegynder
02. november 2001 - 09:50 #10
kspohr: prøv at bruge en download manager i stedet for..

www.download.com og så efter \'download accelerator\'

www.real.com har også en download manager med til realplayer..

www.gamespy.com har også en download manager indbygget i selve spilscanneren..(gamespy arcade)

der er også andre som godzilla, men dem kan jeg desværre ikke huske linket til...

Good luck!
- ColdRay